Τρίτη 24 Ιουνίου 2008

Οι μπαλαδόροι του Internet


Το ποδόσφαιρο ανοίγει νέους επιχειρηματικούς δρόμους.Τα ιλιγγιώδη κέρδη των μεγάλων συλλόγων δεν μπορούσαν να αφήσουν ασυγκίνητους τους blogers του Διαδικτύου.Βλέποντας τη Μάντσεστερ και την Μπάγερν να εισπράτουν από 20 εκ.ευρώ ετησίως μόνο για τη διαφήμιση στις φανέλες των ποδοσφαιριστών,κάποιοι χρήστες του Internet σκέφτηκαν να μετάσχουν στο πάρτι.
Τι έκαναν;Μαζεύτηκαν 20.000 μέλη από 70 χώρες και με κοινή αγάπη την μπάλα και το Διαδίκτυο,αποφάσισαν να αγοράσουν έναν αγγλικό σύλλογο! Πλήρωσαν ετήσια συνδρομή 35 λίρες έκαστος και έχουν λόγο στη σύνθεση και τις μεταγραφές της Έμπσφλιτ Γιουνάιτεντ,ομάδας Ε΄ κατηγορίας.Την διοικούν,δηλαδή,μέσω Internet!
Επειδή ακόμη δεν έχουμε δει τίποτε,πρέπει να αναλογιστούμε πως θα προσαρμοστούμε και στην Ελλάδα στα σημεία των καιρών.Ήδη ένα πρώτο βήμα έγινε από τη Superleague.Αποφάσισε να επιστρέψει στην κεντρική διαχείρηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων,καταλαβαίνοντας ότι δεν μπορούμε να έχουμε ομάδες τριών και τεσσάρων ταχυτήτων στο πρωτάθλημα.
Γι΄αυτό αδυνατούμε να κατανοήσουμε την επιδίωξη ''στραγγαλισμού'' των ομάδων Β΄-Γ΄ εθνικής.Όταν παίρνεις για τριετή συνεργασία 150 εκ.ευρώ από το συνδρομητικό κανάλι και άλλα 45 από τον ΟΠΑΠ,δεν μπορείς να αρνείσαι τα υπεσχημένα 3 εκατομμύρια στην Ένωση των μικρότερων επαγγελματικών ομάδων.
Διότι έτσι αναπτύσσεις στρεβλά το ποδόσφαιρο,καθώς προσέχεις την κορυφή και δεν κοιτάζεις τη βάση.Εκτός κι αν οι μεγαλοσχήμονες έλληνες ποδοσφαιρικοί παράγοντες πιστεύουν ότι θα ανυψώσουν το επίπεδο του αθλήματος μέσω του Internet ή και του Playstation...
Όσο η Β΄ και η Γ΄εθνική βρίσκονται στην ανυποληψία του παράνομου στοιχηματισμού και των μικροσυμφερόντων,δεν πρόκειται να δει άσπρη μέρα ούτε η Superleague.


kyrthomaidis@yahoo.gr