Ο Ολυμπιακός εξακολουθεί να είναι το «κλειδί» του χάρτη των τηλεοπτικών μεταδόσεων και για την περίοδο 2012-15.
Εξαιτίας της απήχησης της ομάδας, της ισχύος που μεταδίδουν οι μέτοχοί της ΠΑΕ και του γεγονότος πως οι αγώνες του μεταδίδονται ελεύθερα, εξακολουθεί να είναι το «μήλον της έριδος» για 2+1 παίχτες: Τη Nova, τον ΟΤΕ και την ΕΡΤ(;).
Η Νova για προφανείς λόγους θέλει να ολοκληρώσει άμεσα ως το τέλος του μήνα τη συμφωνία με τη SuperLeague αναλαμβάνοντας έναντι ανταλλάγματος των υποχρεώσεων που είχε ο Σκάι , θέτοντας ως όρο να μην υπάρξουν δικαστήρια ή άλλες συγκρούσεις της αρχής με το κανάλι.
Η Forthnet θέλει να προχωρήσει σε συνεργασία με ανταλλαγή αγώνων της SuperLeague με την ΕΡΤ για τη σεζόν 2010-11, οπότε και λήγει η συμφωνία της κρατικής ραδιοτηλεόρασης με την ερυθρόλευκη ΠΑΕ. Μετά ο Ολυμπιακός μένει ελεύθερος.
Παράλληλα όλο αυτό το διάστημα, η Forthnet συνομιλεί με την πλευρά του Σ. Κόκκαλη για την τηλεπικοινωνιακή συνεργασία με τη HOL, σε μια άλλη παράπλευρη προσπάθεια προσέγγισης του Ολυμπιακού, την πλειοψηφία των μετοχών του οποίου είχε ο επιχειρηματίας , πριν τις μεταβιβάσει στον εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη.
Από την άλλη πλευρά ο ΟΤΕ γνωρίζει πως αν θέλει να αποτελέσει αντίβαρο στη Nova, πρέπει να αποκτήσει τα δικαιώματα του Ολυμπιακού, όπως έκαναν στο παρελθόν, η Alpha Digital, και αργότερα η ΕΡΤ.
Η κρατική ραδιοτηλεόραση, παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις, παραμένει στο στίβο των αθλητικών δικαιωμάτων με την εγγύηση του ανταποδοτικού τέλους.
Ως τώρα δεν έχει ξεκαθαρίσει αν θέλει να μεταδίδει τον Ολυμπιακό και την επόμενη 3ετία, εφαρμόζοντας το μοντέλο του ανταγωνισμού της προηγούμενης κυβέρνησης, ή αν θα αποσυρθεί από το συγκεκριμένο πεδίο της SuperLeague . Είναι ζήτημα της πολιτικής της ηγεσίας...
Μια πολύ σοβαρή παράμετρος είναι το κόστος για μια νέα συμφωνία.
Η περίοδος 2012-15, για την οποία θα ξεκινήσουν οι συζητήσεις θα έχει βρίσκει την Ελλάδα , στην καλύτερη περίπτωση στην έξοδο από το κύριο μέρος του προγράμματος του ΔΝΤ, με μια κοινωνία που θα πλήττεται από ανεργία, χαμηλού μισθού και περιορισμένη κατανάλωση.
Δεν είναι βέβαιο πως σε αυτό το τοπίο οι πλατφόρμες θα εξακολουθήσουν να σπαταλούν 40 εκατ. ευρώ την 3ετία για το ελληνικό ποδόσφαιρο.
ΠΗΓΗ: media-industry.blogspot.com