"Όταν οι μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο και οι πιο αναγνωρίσιμες φίρμες παίρνουν σοβαρά τις ευθύνες τους ως αγοραστές, πωλητές και κατασκευαστές, οι υπόλοιποι ακολουθούν - αλλιώς κινδυνεύουν να στιγματιστούν. Όσοι λειτουργούν με ηθικό τρόπο επωφελούνται από την καλή φήμη και την αύξηση του τζίρου ή απλώς επειδή δεν στιγματίζονται ως κακοί παίκτες. Όσοι λειτουργούν ανήθικα πλήττουν μακροχρόνια τις τιμές των μετοχών τους.Το ίδιο ισχύει για οργανισμούς όπως η FIFA. Όταν σπόνσορες όπως η Coca-Cola και η Adidas πιστέψουν ότι η φήμη τους θα αμαυρωθεί αν συσχετιστούν με ένα διεφθαρμένο οργανισμό, θα πάνε τα διαφημιστικά τους δολάρια αλλού"
Lucy P. Marcus, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της Marcus Venture Consulting, Ltd., διδάσκει στο IE Business School