" … η ΕΠΟ μπορεί να καθορίζει μόνη της τους κανόνες για τη διεξαγωγή των εκλογών της, αλλά αυτοί οι κανόνες πρέπει να διαπνέονται από το πνεύμα και να υπηρετούν τον σκοπό των κανόνων των διεθνών ποδοσφαιρικών οργανισμών. Η ΕΠΟ δεν έχει την εξουσία, δεν μπορεί να τους αγνοεί …
… Στα εσωτερικά θέματα όμως, όπως είναι η ανάδειξη των διοικήσεων των αθλητικών οργανισμών και κυρίως ο τρόπος που διοργανώνεται ένα πρωτάθλημα και ποιοι είναι οι κανόνες του παιχνιδιού, το κράτος πρέπει να τηρεί τις αναγκαίες αποστάσεις, εκτός και αν εγείρονται ζητήματα δημόσιας τάξης …
… η προηγούμενη κρατική παρέμβαση στον τρόπο διεξαγωγής εκλογών στην ΕΠΟ, χωρίς προηγούμενη συνεννόηση με τους διεθνείς ποδοσφαιρικούς οργανισμούς, είχε γρήγορο και άδοξο τέλος. Το καλοκαίρι του 2017 ψηφίστηκαν μέσα σε χρονικό διάστημα είκοσι περίπου ημερών δύο αντίθετες διατάξεις. Πρώτα ψηφίστηκε το άρθρο 1 του νόμου 4479 και αμέσως μετά το άρθρο 74 του νόμου 4481. Η πρώτη διάταξη προέβλεπε ότι οι εκλογές στην ΕΠΟ θα γίνονταν με βάση το νόμο και η δεύτερη, που τελικά ίσχυσε και εν πολλοίς ισχύει ακόμα, με βάση το καταστατικό της ΕΠΟ …
… Πάντως, ό,τι και αν νομοθετήσει η Βουλή, εκ των πραγμάτων θα δεσμεύει την ΕΠΟ. Ενδέχεται όμως οι διεθνείς ποδοσφαιρικοί οργανισμοί να επιβάλλουν στην ΕΠΟ την κύρωση της αναστολής ιδιότητας μέλους, λόγω υπερβολικών κρατικών παρεμβάσεων, ακόμα και χωρίς να συντρέχει δική της υπαιτιότητα. Και αν συνέβαινε αυτό, θα είχε ως αποτέλεσμα τον αποκλεισμό των ελληνικών ομάδων από τις διοργανώσεις της FIFA και της UEFA …
… Το θέμα του χρόνου της διενέργειας των εκλογών της ΕΠΟ ενδέχεται να επιλυθεί στα δικαστήρια. Όσοι θεωρούν ότι παραβιάζονται οι κανόνες του ποδοσφαίρου ενδεχομένως θα προσφύγουν στο Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ. Και όσοι θεωρούν ότι παραβιάζεται ο νόμος του κράτους ενδεχομένως θα προσφύγουν στην τακτική Δικαιοσύνη …
… Υπερβολική κρατική παρέμβαση θεωρείται αυτή που γίνεται άμεσα και όχι έμμεσα από το κράτος, σε εσωτερικά και όχι εξωτερικά θέματα αθλητικών οργανισμών. Το θέμα έχει μεγάλο θεσμικό και νομικό ενδιαφέρον. Ήδη κάποιοι αθλητικοί παράγοντες που πλήττονται από τη συγκεκριμένη διάταξη νόμου, έχουν προαναγγείλει την προσφυγή τους στη Δικαιοσύνη.
Εκεί λοιπόν ενδέχεται να κριθεί και το θεμιτό ή το αθέμιτο της κρατικής παρέμβασης και από συνταγματικής άποψης, διότι το Σύνταγμά μας προβλέπει ότι ο αθλητισμός τελεί υπό την προστασία και την ανώτατη εποπτεία του κράτους. Τον έλεγχο συνταγματικότητας στην Ελλάδα μπορεί να τον κάνει ακόμα και ένα Ειρηνοδικείο της χώρας, είναι διάχυτος, δεν είναι ανάγκη δηλαδή να τον κάνει ο Άρειος Πάγος, για παράδειγμα. Επομένως, όποιος προσφύγει στη Δικαιοσύνη κατά της πράξης ανακήρυξης των υποψήφιων αλλά και κατά του κύρους των εκλογών γενικότερα, λογικά θα θέσει και άλλα θέματα. Τόσο ως προς το όριο ηλικίας, όσο και ως προς τις θητείες, εν όψει της αρχής της ισότητας, του δικαιώματος του συνεταιρίζεσθαι και λοιπά…
… το τι ακριβώς θέλει να πει το Σύνταγμα και ο νόμος τελικά είναι η Δικαιοσύνη που το κρίνει … ".