powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ-ΣΟΚ ΓΙΑ ΤΟ NOOR ONE: "Είμαι οκτώ χρόνια άδικα στη φυλακή και ο Έλληνας ιδιοκτήτης του ναρκοπλοίου έγινε μάρτυρας κατηγορίας"!

 Ο κατηγορούμενος του Noor One Γιώργος Μπουρδούβαλης μίλησε για πρώτη φορά μετά από οκτώ χρόνια στη φυλακή.

 Σε συνέντευξή του στη «Δίκη στο Open» δήλωσε αθώος, αποκάλυψε άγνωστες πτυχές της υπόθεσης και έκανε λόγο για σκευωρία εις βάρος του.

 
Είπε μεταξύ  άλλων:

 

-         «Δηλώνω αθώος, είμαι θύμα μιας σκευωρίας».

-         «Όταν με προφυλάκισαν ο Καζινάκης πήρε το κινητό μου και έσβησε τα πάντα».

-          «Υπάρχει δικαστική πλάνη στην υπόθεσή μου γιατί δεν είμαι εγώ ο captain George»

-          «Δεν θα πεθάνω αν δεν αθωωθώ».

-          «Δεν έχω πάει ποτέ στα γραφεία της Capital. Συναντήθηκα μία φορά στα Εμιράτα με τον κ. Μαρινάκη για τα πετρέλαια της εταιρίας μου».

-         «Δεν ξέρω αν είναι  υπαρκτά τα πρόσωπα που υπάρχουν στη δικογραφία».

-         «Εκτός από τον Καζινάκη, δεν γνώριζα κανέναν από τους νεκρούς μάρτυρες της υπόθεσης».

-         «Στη σκευωρία εις βάρος μου προχώρησαν ο Καζινάκης και ο Κουρούβανης».

-         «Δεν φοβάμαι για τη ζωή μου γιατί δεν έχω καμιά σχέση με τα ναρκωτικά».

-         «Τα ναρκωτικά μπορεί να μην ήταν μέσα στο πλοίο γιατί βρέθηκαν στο Κορωπί και στη Φιλοθέη».

-         «Είμαι «δολοφονημένος» από τις 22 Αυγούστου 2014. Τότε με συνέλαβαν και από τότε δεν νιώθω τίποτα. Γι’ αυτό φοράω χειμώνα – καλοκαίρι         κοντομάνικο».

-         «Ο Ιρανός που καταδικάστηκε μπορεί να μην ήταν καν μέσα στο Noor One».

-         «Οι ιδιοκτήτες του Noor One δεν είναι αυτοί που νομίζετε. Ήταν δύο Ελληνες. Ο ένας αρχικά καταδικάστηκε και στο τέλος αθωώθηκε. Ο άλλος ήταν μάρτυρας κατηγορίας!»