powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2022

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: "Βοήθα, θέλουν να βγουν"!

Ιδού η ιδιόχειρη επιστολή του διαιτητή που κατήγγειλε στον σύνδεσμό του απόπειρα επηρεασμού από σύμβουλο ΕΠΣ (https://dikisports.blogspot.com/2022/08/blog-post_897.html?m=1)*: 

"03/04/2022

 Σας ενημερώνω ότι σήμερα 03/04/2022  και ώρα 14:40 δέχθηκα τηλεφώνημα στο προσωπικό μου κινητό τηλέφωνο από τον αριθμό 69736--------. Απαντώντας το τηλέφωνο ακολουθεί ο διάλογος:

-         Γεια σου Αγγελε.

-         Γεια σου, ποιος είσαι;

-         Ο ------------ ο Απόστολος είμαι από την ΕΠΣ -----------, τι κάνεις;

-         Είμαι καλά, εσείς;

-         Μια χαρά. Να σου πω σήμερα που παίζεις στην ------------- μην κάνεις καμιά @α@ακία. Βοήθησέ τους αυτοί θέλουν να βγουν.

-         Δεν καταλαβαίνω τι μου λέτε…

-         Ημουν και αντιπρόεδρος στην ομάδα και γι’ αυτό στο λέω.

-         Κύριε Απόστολε εγώ θα πάω σήμερα στον αγώνα και δεν πρόκειται ούτε να ευνοήσω κανέναν ούτε και να αδικήσω κανέναν, θα κάνω αυτό που πρέπει και αυτό που κάνω πάντα.

-         Ναι, ναι αυτό να κάνεις, να είσαι ακριβοδίκαιος, δεν είπα κάτι άλλο. Ααα, να σου πω, ο Σπύρος ο --------------- θα έρθει μαζί σου;

-         Δεν κατάλαβα το λόγο που με πήρατε τηλέφωνο, όμως δεν έχω μιλήσει μαζί του.

-         Τίποτα. Πήγαινε στον αγώνα κ αι θα έρθω και εγώ στο δεύτερο ημίχρονο να σας δω.

-         Εγινε. Γεια σας.

-         Γεια σου τα  λέμε…

 

Με εκτίμηση το μέλος ---------------------------"


*Η στήλη έχει στη διάθεσή της τα στοιχεία του καταγγέλλοντα διαιτητή και του καταγγελλόμενου παράγοντα