powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Ιδού το έγγραφο που "καίει" την ΕΠΟ



ΠΡΟΣ
Δ.Ε.Α.Β.

                                                                                    Αθήνα, 30 – 04 - 2011


ΑΝΑΦΟΡΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ




Κύριοι,
            Στις 17:15 έφτασα στις εγκαταστάσεις του Ο.Α.Κ.Α. Στην είσοδο της θύρας των επισήμων υπέδειξα το διορισμό μου με αριθμό απόφασης 14268 στον ιδιωτικό αστυνομικό της εταιρείας που ήταν υπεύθυνος για την είσοδο. Αυτός δεν αναγνώριζε το έγγραφο που του υπέδειξα και ειδοποίησε μια υπάλληλο της Ε.Π.Ο. η οποία με τη σειρά της δεν αναγνώριζε το έγγραφο και δεν μου επέτρεπε την είσοδο. Μετά από παρέμβασή μου ειδοποίησαν τον αρμόδιο για τα θέματα της εισόδου της Ε.Π.Ο. κο Ιωάννη Δεσύλλα ο οποίος δεν μου επέτρεψε την είσοδο και ισχυρίσθηκε ότι το έγγραφο δεν έχει ισχύ και ανέφερε « ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗ Δ.Ε.Α.Β.  » . Μετά από αρκετό χρονικό διάστημα δείχνοντας ότι θέλει να μου κάνει χάρη μου έφερε ο ίδιος μια κάρτα εισόδου της οποίας φωτοτυπία και επισυνάπτω και η οποία ανέγραφε στο μπροστινό μέρος (όπως θα διαπιστώσετε) STEWARD 3 και στο πίσω μέρος διευκρινίζει ότι είναι για το επάνω διάζωμα της κερκίδας ΟΧΙ ΚΑΘΗΜΕΝΟΣ και χωρίς καμία άλλη πρόσβαση σε άλλον χώρο. Παρόν στο συμβάν ήταν και ο άλλος παρατηρητής ΠΑΥΛΟΥ ΣΑΒΒΑΣ και ο οποίος προσπάθησε κι αυτός να πείσει τους ανθρώπους της Ε.Π.Ο. να  επιτραπεί η είσοδος και στους δύο, όπως ορίζουν τα διοριστήρια της Δ.Ε.Α.Β.
            Θέλοντας να υπερασπιστώ το νόμο και το διορισμό μου από τη Δ.Ε.Α.Β. κάλεσα τον ΤΑΞΙΑΡΧΟ κο Διαμάντόπουλο, υπεύθυνο των μέτρων να εφαρμόσει το νόμο για το διορισμό μου, ο οποίος δεν μπόρεσε να επιληφθεί του θέματος λόγω των επεισοδίων και  της έντασης που επικρατούσε πριν την έναρξη του αγώνα και την οποία αναφέρω στην έκθεσή μου αναλυτικά.  Μη θέλοντας να προσθέσω ένα ακόμη πρόβλημα στην αστυνομία, δέχτηκα το κάλεσμα που μου έκανε ο ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ            κος Διαμαντόπουλος και παρακολούθησα τον αγώνα από την αίθουσα των επιχειρήσεων της αστυνομίας.
            Ο κος Ιωάννης Δεσύλλας με τις ενέργειές του και τις δηλώσεις  « ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗ Δ.Ε.Α.Β.» υποβάθμισε το θεσμό της Δ.Ε.Α.Β. και παρακαλώ για τις ενέργειές σας.



            Μετά τιμής,
Ο Διοριζόμενος παρατηρητής της Δ.Ε.Α.Β.
ΣΕΡΜΕΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ


Ιδού η έγγραφη καταγγελία του παρατηρητή της ΔΕΑΒ Κ.Σερμέτη, που αποκάλυψε η τηλεοπτική "Δίκη". Τώρα καταλαβαίνετε ποιοι διασφάλιζαν την ομαλή διεξαγωγή του τελικού-παρωδία...

Θα παραιτηθεί κανείς στην ΕΠΟ ή τους φτύνουν και νομίζουν ότι ψιχαλίζει;