powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

"Με ήθελαν ή στον τάφο ή στο ψυχιατρείο"!

Στη ραδιοφωνική "Εφεση στον Σκάϊ" μίλησε ο Χριστόφορος Πολίτης, βασικός μάρτυρας κατηγορίας του κυκλώματος παράνομου στοιχηματισμού και στημένων αγώνων του Βόλου.

"Επιχείρησαν να με κλείσουν στο ψυχιατρείο με τη συνδρομή του αδελφού μου", αποκάλυψε ο κ.Πολίτης και πρόσθεσε: "O δικηγόρος της εγκληματικής οργάνωσης έβαλε τον αδελφό μου να υπογράψει σε ένα λευκό χαρτί και μετά συμπλήρωσε ότι είμαι ψυχοπαθής και δέρνω τη μητέρα μου. Ο αδελφός μου εκβιάστηκε από τον "εγκέφαλο" της οργάνωσης. Εργαζόμουν στην καφετερία του παράνομου στοιχηματισμού μέχρι που ο "εγκέφαλος" δεν μου πλήρωσε ένα κερδισμένο στοίχημα 50 χιλιάδων ευρώ. Με απέλυσε και μετά με απειλούσε ότι θα με σκοτώσει. Με ήθελαν ή στον τάφο ή στο ψυχιατρείο".