powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Πάμπλο "αδειάζει" Ιβάν

«Εμείς από την πλευρά μας είχαμε άλλα σχέδια για εκείνον. Του προτείναμε να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας, ωστόσο ο ίδιος πήρε διαφορετική απόφαση, χωρίς να το συζητήσει καν μαζί μου, μολονότι του είχα προτείνει να συναντηθούμε και να συνομιλήσουμε…»

Ιβάν Σαββίδης, μεγαλομέτοχος ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

«Θέλω να διευκρινίσω μόνο για το συγκεκριμένο θέμα στον κ. Σαββίδη, ιδιοκτήτη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Από την ημέρα που ανέλαβε την ομάδα, ποτέ δεν μου ζητήθηκε επισήμως να βρεθώ σε προγραμματισμένο ραντεβού μαζί του.Η μόνη φορά που μου ανέφερε άνθρωπος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ως μία ιδέα, αν το ήθελα εγώ να μιλήσω μαζί του, ήταν πριν από 1,5 μήνα, όταν είχα πάρει την αρχική απόφαση για να φύγω και δεν το θεώρησα απαραίτητο, αφού είχα ήδη πάρει αυτή την απόφαση.
Αν είχα ενημερωθεί ότι υπήρχε προγραμματισμένο ραντεβού μαζί του θα το είχα πράξει, όπως το έκανα, άλλωστε, όταν μου το ζήτησε στο Παλατάκι και βρέθηκα δίπλα του»
  
 Pablo Gabriel Garcia Perez, πρώην ποδοσφαιριστής ΠΑΟΚ.