powered by Agones.gr - opap

Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Κούγιας: "Δήθεν ξυλοδαρμός"

""ΔΕΝ ΦΥΓΑΔΕΥΤΗΚΑ ΑΠΟ ΜΠΡΑΒΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΑ"
Ο πρόεδρος της Παναχαϊκής Αλέξης Κούγιας μας έστειλε την παρακάτω δήλωση, χωρίς να σημειώνει ότι η "Δίκη" τον φιλοξένησε και του έδωσε την ευκαιρία να διαψεύσει τη σχετική πληροφορία:
"Πληροφορήθηκα ότι στο διαδικτυακό site «Δίκη» που διατηρεί ο Κυριάκος Θωμαϊδης, αναπαρήχθη ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ  και χωρίς να γίνει διασταύρωση προηγουμένως, όπως επιβάλλει η δημοσιογραφική δεοντολογία  και ο νόμος, η ψευδής καθ’ ολοκληρίαν και γελοίου περιεχομένου είδηση, ότι δήθεν μετά την διαδικασία ασφαλιστικών μέτρων, που αφορούσε αίτηση μου, με την οποία έχω ζητήσει να δεσμευτεί η κινητή και ακίνητη περιουσία του Γιάννη Καϋμενάκη λόγω της διαπράξεως σε βάρος μου από εκείνον διαφόρων ποινικών αδικημάτων, εξύβρισα τους δικηγόρους του Γιάννη Καϋμενάκη και ότι δήθεν αυτοί με χτύπησαν, ενώ εγώ δήθεν φυγαδεύτηκα από τους μπράβους μου και ότι κατά την φυγάδευση μου από τους μπράβους μου, αποδοκιμάστηκα από το πλήθος.
          Η καθ’ όλα ψευδής αυτή είδηση, αρχικά διαδόθηκε από το στενά συνδεδεμένο με τον Γιάννη Καϋμενάκη, μηδαμινής επισκεψιμότητας site «arcadia sports». Το συγκεκριμένο site και οι υπεύθυνοι του, έχουν κατ’ επανάληψη μηνυθεί από εμένα και εκκρεμούν δίκες.
          Η αλήθεια είναι εντελώς διαφορετική: Λόγω του ότι κατά την διάρκεια της διαδικασίας, ο εξετασθείς από το δικαστήριο, ΜΟΝΙΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ μάρτυρας  του Γιάννη Καϋμενάκη, ανάπηρος, υπάλληλος του Αστέρα Τρίπολης, Γεώργιος Κριτσιδήμας, ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΟΤΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΥΜΕΝΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ, παρά μόνο ένα μικρό σπίτι σ’ ένα άγνωστο και μικρό χωριό της Αρκαδίας, τις Κολλίνες Αρκαδίας και ότι ακόμη και το γήπεδο του Αστέρα Τρίπολης ανήκει σε ποσοστό 60% στο Δημόσιο και 40% στον Ερασιτέχνη κατά παραχώρηση για χρονικό διάστημα ολίγων ετών, μόλις τελείωσε η διαδικασία, μου επιτέθηκε εξυβρίζοντας με και προσπάθησε να με χτυπήσει με το μπαστούνι του. Από λύπη για την κατάσταση της υγείας του, δεν του έδωσα σημασία και απεχώρησα, συνοδευόμενος από συνεργάτες του γραφείου μου, ενώ συγχρόνως με εξύβριζε με χυδαίες εκφράσεις, για άγνωστο λόγο, ένας άγνωστος σ’ εμένα δικηγόρος, που όπως πληροφορήθηκα, είναι δικηγόρος Βέροιας, ιδιαίτερα ευτραφής και με ξεκούμπωτο πουκάμισο και από το site «Δίκη», έμαθα ότι ονομάζεται Σουρό  δίκης.
          Ο συγκεκριμένος «δικηγόρος» πιθανόν βρισκόταν στην κατάσταση που σε μεταφέρει το επώνυμο του, γιατί και κατά την διάρκεια της δίκης, αντί ν’ ασχολείται με το να αποδείξει ότι ο Γιάννης Καϋμενάκης, έχει έστω και ένα περιουσιακό στοιχείο στο όνομα του, ασχολούνταν με την παρελθούσα οικογενειακή μου ζωή, παρατηρούμενος συνεχώς από τον Πρόεδρο του Δικαστηρίου, ότι τα εν λόγω θέματα, δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο της δίκης.
          Και τον συγκεκριμένο άνθρωπο αγνόησα, διότι πραγματικά μου είναι αδιάφορο να ασχοληθώ με ένα πρόσωπο, το οποίο βρισκόταν στην κατάσταση που βρισκόταν ο συγκεκριμένος και αποχώρησα.
          Αυτονόητο είναι και το γνωρίζει όλη η Ελλάδα ότι δεν με συνόδευαν μπράβοι, αφού όλοι γνωρίζουν, ότι ουδείς με συνοδεύει και όπου πάω, πηγαίνω μόνος μου.
          Για όλα αυτά τα ψευδή που δημοσιοποιήθηκαν, είμαι αναγκασμένος να προβώ στις νόμιμες ενέργειες εναντίον αυτών που παρανόμησαν. Αξιοσημείωτο είναι ότι μετά την εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων, μετέβην στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών, όπου διεξαγόταν η γνωστή δίκη για την ανθρωποκτονία της Μάντζιου Ολυμπίας, η οποία καλύπτεται δημοσιογραφικά από το σύνολο των Μ.Μ.Ε και όλα τα άλλα που ελέχθησαν και δημοσιοποιήθηκαν είναι ψευδή και συκοφαντικά.
          Για τον οποιονδήποτε έχει διαφορετική προσέγγιση για το θέμα, ενημερώνω ότι σήμερον παρίσταμαι ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης στην δίκη του πρώην Δημάρχου Θεσσαλονίκης κου Παπαγεωργόπουλου, ως συνήγορος υπερασπίσεως του γενικού γραμματέα του Δήμου, Μιχαήλ Λεμούσια".