powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Ο Ρανιέρι βγάζει ψεύτη τον Σαρρή

 «Η ΕΠΟ μου είχε ζητήσει μερικές μέρες πριν τι να κάνουμε με τα νέα παιδιά. Απάντησα ότι δεν μπορώ να ασχοληθώ και πρότεινα να μιλήσουμε με τον Κριστιάνο Νταμιάνο, που ήταν βοηθός μου στη Ρόμα . Είπα στην ΕΠΟ ότι έχουμε ανάγκη από ένα υπεύθυνο άτομο στην Ακαδημία γιατί το μέλλον είναι στα παιδιά και η Ελλάδα έχει πολλά παιδιά. Έχουμε ανάγκη να κάνουμε ένα ποδοσφαιρικό σχολείο και να μαζέψουμε τους καλύτερους. Δεν ξέρω κανέναν από τις μικρές Εθνικές. Ρίξτε μου ευθύνη μόνο για την Εθνική Ανδρών. Αν προσλάβουν τον Νταμιάνο θα είμαι εγώ υπεύθυνος, αλλά δεν είμαι τώρα».

Ο Κλαούντιο Ρανιέρι βγάζει ψεύτη τον Γ.Σαρρή, ο οποίος είχε δηλώσει στο ΔΣ της ΕΠΟ ότι τους προπονητές των εθνικών ομάδων τους επέλεξε ο Ιταλός τεχνικός.