powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 3 Μαΐου 2020

Ο Δ.Βερβεσός με τη φανέλα Νο 41

Η "Δίκη" είναι βέβαιη ότι ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών Δ.Βερβεσός γνωρίζει άριστα τον Πειθαρχικό Κώδικα των Δικηγόρων.

Παράλληλα έχει παρακολουθήσει με προσοχή τα ποδοσφαιρικά ενδιαφέροντα του κ.Βερβεσού και όσα έχουν γρσφτει σε φ.α. αναμετρησης όταν ο νυν πρόεδρος του ΔΣΑ φορούσε τη φανέλα με το νούμερο 41.

Αρα αποκλείεται να του έχουν διαφύγει οι δηλώσεις Κούγια την τελευταία διετία.

Ερωτάται ο κ.Βερβεσός: Είναι πειθαρχικά αδικήματα οι παρακάτω δηλώσεις του συναδέλφου του;

Ας πάρει βαθειά αναπνοή:


29/4/2020

 Κούγιας στο Ράδιο ΕΝΑ: «Συναντηθήκαμε μυστικά με τον Μπέο στον Αλμυρό για να τον βοηθήσω στο Κοριοπολις»

 Και όταν έπαιρνα την Κασσιανή τη δικηγόρο του ή τον Γαλάτη ντρέπονταν να με αντιμετωπίσουν. Αυτός ο ψευτόμαγκας εμφανίζεται ως ηθικός αλλά είναι ο πλέον αγνώμων άνθρωπος του κόσμου.
Δεν είπαμε να έρθει στο δικαστήριο για να πει ψέματα. Εγώ πήγα στο δικαστήριο και είπα ψέματα. Είπαμε να έρθεις στο δικαστήριο να γίνει η δίκη γιατί ήταν ο μοναδικός μάρτυρας, και δεν ερχόταν


25/4/2020
Επίσημη ιστοσελίδα ΑΕΛ

Όλοι οι άλλοι με αρχηγό τον Μπεό και εσύ μαζί φοράτε γυναικείες κιλότες.

21/4/2020

Δυστυχώς παρά το ξεφτιλίκι που σου έχω κάνει αυτές τις μέρες δεν βάζεις μυαλό και σε τρώει ο κώλος σου.

7/3/2020

Αλήθεια μωρή Χρηστάρα για πόσο μαλάκες περνάς εμάς και ολόκληρο τον ελληνικό λαό;

6/3/2020

Είσαστε με 2 δικαστικές αποφάσεις επίσημο παράρτημα του ΠΑΟΚ, σας έχουν αφαιρεθεί 12 βαθμοί και αντί να ντρέπεστε γι αυτόν τον διασυρμό σας και να κλαίτε τα λεφτά που δώσατε στον Μπαλτάκο, ο οποίος μετέτρεψε τη Δικαιοσύνη σε μανάβικο, αφού για πατάτες και για ντομάτες μίλαγε στα δικαστήρια και όχι να προβάλει έστω και ένα ευπρεπή νομικό ισχυρισμό, κάνετε κλήρωση το σπίτι μου και το γυρίζετε και βίντεο;

15/2//2020

Δυστυχώς πέσαμε σε Σέρβο πορτοφολά.
Ειδοποιήστε τα παιδιά ό,τι πολύτιμο έχουν στα αποδυτήρια να το κρύψουν!
Καλές διακοπές στη Χαλκιδική το καλοκαίρι...


18/1/2019

Ο άνθρωπος αυτός (Εισαγγελεας Λαινης) , που δεν θέλω να πιστέψω ότι ασκεί διώξεις εκμεταλλευόμενος την επωνυμία μου για να τον μάθουν, αφού δεν τον θυμάμαι σε καμία σοβαρή ποινική υπόθεση, όσα χρόνια είναι Αντιεισαγγελέας Πλημμελειοδικών, «ανακάλυψε» δήθεν δήλωση μου περί του ότι ο Γραμμένος είναι φιλιππινέζα του Σαββίδη και μου άσκησε νέα πειθαρχική δίωξη, με την επιβαρυντική περίσταση της υποτροπής, κατά την κρίση μου πιστεύοντας ότι έτσι θα εξοντωθούμε οικονομικά και εγώ και η ΑΕΛ.
Ο συγκεκριμένος άνθρωπος, που δεν τον έχω συναντήσει ποτέ ούτε σε ένα ακροατήριο ούτε ενός μονομελούς πλημμελειοδικείου για να έχω γνώμη για την επαγγελματική και εν γένει προσωπικότητα του, είναι ο ίδιος που είχε παραμονές της πρώτης δίκης του Koriopolis με προσωπική του διάταξη άρει την προστασία μου ως μοναδικού μάρτυρα της υπόθεσης, με την κωμική αιτιολογία ότι δεν πρέπει να προστατεύομαι «γιατί συνεχίζω να ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο».

1/12/2018

Προς τους 5 απέναντι εμπόρους ναρκωτικών και τα 25 μπασταρδάκια αλβανάκια τους, την κυρία Τούρτα και τον κύριο Τούρτα, που σε λίγο φυλακίζονται μαζί με τον Ελβίρ:
Όσο βρίζετε εμένα οι παίκτες μας θα βάζουν γκολ και θα το ευχαριστιόμαστε και όσο νυχτώνει η πο..τσ@ μεγαλώνει και σαν κι εσάς έχω γ@..σει πολλούς!

27/4/2020

Επειδή όπως γνωρίζεις έχω υπερασπιστεί τους μισούς κρατουμένους των φυλακών για 46 χρόνια, έμαθα ότι ο Αλέκος ο Αρμένιος δεν σε έχει συγχωρήσεις για αυτή τη βρωμιά σου