powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

"Φορολογικές παραβάσεις ναι, ασιατικά στοιχήματα όχι"

ΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ Ο MR 26 ΕΚ.ΕΥΡΩ

"Μόνο για φορολογικές παραβάσεις ενδέχεται να ελεγχθώ, όπως κάθε έλληνας πολίτης", ισχυρίζεται ο Θεσσαλονικιός μάνατζερ, που φέρεται να έχει καταθέσεις 26 εκ.ευρώ.

"Η ΔΙΚΗ" συνομίλησε μαζί του και ιδού ο καμβάς των απόψεων του:

-"Oυδείς έως τώρα με ενόχλησε για φορολογικές παραβάσεις"

-"Ο καθένας μπορεί να έχει παραλείψεις στα φορολογικά του και αν καταλογιστεί πρόστιμο, ασφαλώς και θα το διακανονίσω"

-"Δεν έχω λόγο να δημοσιοποιήσω στοιχεία της ταυτότητάς μου, όσο η υπόθεση ερευνάται και όποιος το κάνει θα έχει νομικές συνέπειες"

-"Παίζω στοίχημα και μάλιστα έχω προσκομίσει στην εφορία βεβαιώσεις κερδών από τον ΟΠΑΠ 2,7 εκ.ευρώ μέχρι το 2006"

-"Τα κερδισμένα του στοιχήματος τα γνωρίζει η εφορία.Τα χαμένα, όμως;"

-"Ούτε σεντ έχω στείλει σε Τράπεζα της Μαλαισίας ή σε οποιαδήποτε ξένη Τράπεζα"

-"Oυδεμία σχέση έχω με την υπόθεση Χόϊτσερ-Σάπινα".