Σύμφωνα με την παράγραφο 10 του άρθρου 57 του Καταστατικού της ΕΠΟ, οι ποδοσφαιρικοί εισαγγελείς πρέπει να εκλέγονται ξεχωριστά από τη Γενική Συνέλευση μετά από πρόταση της Εκτελεστικής Επιτροπής, μόνο με βάση τον κατάλογο εισαγγελέων που αποστέλλεται στην ΕΠΟ από τις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές.
Πουθενά δηλαδή δεν προβλέπεται, στο καταστατικό της, ότι η ΕΠΟ μπορούσε να επιλέξει τους αυτοπροταθέντες Κ.Σιμιτζόγλου και Γ.Λαϊνη, που δεν ήταν μέσα στον κατάλογο που απέστειλε στην ΕΠΟ η Εισαγγελία Πλημ/κων Αθηνών, αλλά οι ίδιοι εκδήλωσαν την επιθυμία να είναι υποψήφιοι δυνάμει της περίεργης τροπολογίας Βασιλειάδη του Αυγούστου 2018, για την οποία μάλιστα διατύπωσε την αντίθεσή της, με δελτίο Τύπου, και η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων.
Μια που η UEFA απειλεί με Grexit σε περίπτωση αλλαγής της συμφωνημένης αναδιάρθρωσης, δεν ρίχνει μια ματιά και στην εκλογή των ποδοσφαιρικών εισαγγελέων, που επιλέχθηκαν κατά τρόπο που αντίκειται προδήλως στο καταστατικό της ΕΠΟ;
Αυτό άραγε δεν συνιστά πολιτική παρέμβαση και παραβίαση της αρχής της ανεξαρτησίας («αυτοδιοίκητου») στο ποδόσφαιρο;
Η ωμή παραβίαση του καταστατικού της ΕΠΟ, στην περίπτωση αυτή, μήπως θα έπρεπε να συγκινήσει (αυτεπάγγελτα) την Επιτροπή Δεοντολογίας;
Και επί της ουσίας, οι μέχρι σήμερα ενέργειες των ποδοσφαιρικών εισαγγελέων είναι νόμιμες και ισχυρές;