powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

Η ΕΠΟ παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα!

Η "Δίκη" είχε ενημερώσει από χθες http://dikisports.blogspot.com/2019/06/blog-post_7.html?m=1

Σήμερα κατέφθασε στην ΕΠΟ ο μποναμάς.

Ιδού:

ΕΝΩΠΙΟΝ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ -ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

Του Γεωργίου ΝΙΚΟΛΑΟΥ, μέλους του ΔΣ της ΕΠΣΑΝΑ, κατοίκου Καλάμου Αττικής

                   Π Ρ Ο Σ
Την Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ,

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
1.Επιτροπη Δεοντολογίας της ΕΠΟ,
2.ΔιαρκηςΕπιτροπη Αντιμετώπισης της ΓΓΑ

Όπως γνωρίζετε, για κάθε αγώνα της Εθνικής Ομάδας, κάθε ΕΠΣ δικαιούται ένα συγκεκριμένο αριθμό εισιτηρίων-προσκλησεων.
Σύμφωνα με το Νόμο για να δοθούν αυτά τα εισιτήρια στα προτεινόμενα πρόσωπα, πρέπει να γνωστοποιηθει στο αρμόδιο τμήμα της ΕΠΟ το ΑΜΚΑ τους που κατά την παραλαβή, πρέπει να διασταυρωθεί με το ΑΔΤ τους.
Όμως παραδόξως ενόψει του αγώνα της Εθνικής μας κατά της Εθνικής ομάδας της Ιταλίας που πρόκειται να διεξαχθεί στο ΟΑΚΑ την 8.6.2019, τόσο εγώ, όσο κι άλλοι συνάδελφοί μου, όταν επισκεφθηκαμε την ΕΠΟ για να παραλάβουμε τα εισιτήρια μας, διαπιστώσαμε οτι φερομαστε οτι τα είχαμε ήδη παραλάβει, καθώς είχαν χρεωθεί στο ΑΜΚΑ μας!
ΕΠΕΙΔΗ προφανεστατα κάποιο άλλο πρόσωπο, γνωστό στους υπαλλήλους της ΕΠΟ, εμφανίστηκε και παρέλαβε τα εισιτήρια χρησιμοποιώντας το δικό μας ΑΜΚΑ, προκειμένου να τα δώσει σε φιλικά του πρόσωπα για να εισέλθουν στο γήπεδο,
ΕΠΕΙΔΗ σύμφωνα με βάσιμες πληροφορίες μου το πρόσωπο που χρησιμοποίησε εν αγνοια μου το ΑΜΚΑ μου, είναι ο πρόεδρος της ΕΠΣΑΝΑ Δημήτρης ΓΙΑΡΕΝΗΣ,
ΕΠΕΙΔΗ κατά την παραλαβή των εισιτηρίων οι αρμόδιοι υπάλληλοι της ΕΠΟ δεν προέβησαν στην απαιτούμενη από το Νόμο διασταύρωση του ΑΜΚΑ με τον ΑΔΤ,
ΕΠΕΙΔΗ αποτελεί μέγιστο σκάνδαλο η υιοθέτηση αυτής της παράνομης πρακτικής από τους ίδιους τους διοικούντες του Ελληνικού ποδοσφαίρου,
ΕΠΕΙΔΗ μεσω αυτών των πλαστοπροσωπειων, πέραν της παραβίασης του αθλητικού νόμου και του νόμου περί προσωπικών δεδομένων,διακινδυνευεται η ασφαλής τέλεση του αγώνα κι ευνοείται η συγκάλυψη οποιουδήποτε προσώπου παραβιάσει τις διατάξεις περί αθλητικής βίας,
ΕΠΕΙΔΗ κατά πληροφορίες μου ακριβώς η ίδια πρακτική ακολουθήθηκε και στον πρόσφατο τελικό του κυπέλλου Ελλάδας,

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Και με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος μου,
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ για την παράνομη χρήση του ΑΜΚΑ μου και την παράδοση του εισιτηρίου μου σε άλλο πρόσωπο,
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ κάθε υπαίτιο πρόσωπο ενώπιον των αρμοδίων αθλητικών οργάνων,
ΣΑΣ ΚΑΛΩ, όπως ελέγξετε για τις παραπάνω πράξεις και παραλείψεις τον φερόμενο ως υπαίτιο Δημήτριο ΓΙΑΡΕΝΗ και τους εμπλεκόμενους υπαλλήλους, άλλως ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ οτι θα ασκήσω κάθε νόμιμο δικαίωμα μου.

       ΑΘΗΝΑ 7.6.2019

Ο ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ