powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Κ.ΚΑΠΕΤΑΝΟΥ: "Δεν θα αυτοκτονήσω γιατί σκέφτομαι τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου"

Και ο βετεράνος ποδοσφαιριστής Κώστας Καπετάνος έστειλε επιστολή στον αναπληρωτή υπουργό Αθλητισμού Ι.Βρούτση: 

"Είμαι ο Κώστας Καπετάνος, πρώην επαγγελματίας ποδοσφαιριστής σε πολλές ομάδες.

Πιθανόν να έχετε πληροφορηθεί οτι λίγο πριν από τις γιορτές ένα φαντ μου πήρε την πρώτη κατοικία μου με αποτέλεσμα η οικογένεια μου με δύο ανήλικα παιδιά να ζεί στο σπίτι των γονιών μου.

Έχασα το σπίτι μου για χρέος στεγαστικού δανείου μόλις 90.000€ το οποίο θα είχα ξεχρεωσει άνετα,αν οι αποφάσεις που έχω βγάλει κατά του Άρη είχαν εκτελεστεί από την ΕΠΟ, γιατί θα είχα πάρει τουλάχιστον 300.000€.

Δυστυχώς η ΕΠΟ και οι επιτροπές της με διάφορα τρικ και νομικές τρίπλες βολεύουν τις ομάδες και καταστρέφουν τους ποδοσφαιριστες.

Δεν πρόκειται να αυτοκτονήσω σαν τον συμπαίκτη μου Τσουμάνη επειδή τον άφησε απλήρωτο ο Άρης, γιατί δεν θέλω να αφήσω απροστάτευτους την γυναίκα και τα παιδιά μου.

Πιστεύω οτι είναι στο χέρι σας να μας βοηθήσετε χωρίς να καταστρέψετε τις ομάδες που ούτε εγώ θέλω.

Είναι κρίμα να τους δίνετε λεφτά από το στοίχημα και να φαίνεται οτι το κράτος ενδιαφέρεται μόνο για τους παράγοντες και να αδιαφορεί για τους παίκτες".