powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2024

Γ.Σπυρόπουλος: "Μην με μπλέκετε με τον Τζοβάρα"

Η ανάρτηση https://dikisports.blogspot.com/2024/08/blog-post_69.html?m=1 προκάλεσε την αντίδραση του πρώην μέλους της ΚΕΔ Γ.Σπυρόπουλου: 

"Προς αποφυγή παρεξηγήσεων καί παρερμηνειών  σας δηλώνω ότι: Απ' όσα είμαι σε θέση να γνωριζω, το ΔΣ του σύνδεσμου  διαιτητών ποδοσφαίρου Φθιώτιδας (και όχι ο Σπυρόπουλος) με ομόφωνη απόφαση του αποφάσισε να διεκδικήσει με τα νόμιμα ένδικα μέσα τα οφειλόμενα πού πιστεύει ότι θα έπρεπε να έχουν αποδοθεί απ' τον διαιτητή προς τον συνδεσμο.

Η απόφαση αυτή πάρθηκε την περίοδο κατά την οποία δεν κατείχα τή θέση τού προέδρου  και είχα παραιτηθεί απ' τό ΔΣ του συνδέσμου λόγω επιλογής μου ως μέλος της ΚΕΔ/ΕΠΟ καί αντικατάστασης μου απ' το ΔΣ τού συνδέσμου, κάτι πού ισχύει έως και σήμερα.

Όπως αντιλαμβάνεστε, ουδεμία εμπλοκή καί ανάμειξη είχα και εχω  με τή συγκεκριμένη απόφαση τού ΔΣ τού συνδέσμου και κακώς εμπλέκεται τό όνομα μου στήν οποιαδήποτε διένεξη ή δικαστική εξέλιξη τού συνδέσμου με τό συγκεκριμένο διαιτητή".