powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

Μήπως μπορείτε να μας πείτε τα ονόματα των εταιρειών σας κύριε Λαντάνι;

Συνέντευξη στο «Πρώτο Θέμα» έδωσε ο Ερέζ Λαντάνι. Ο Ισραηλινός επιχειρηματίας, κάποια στιγμή λέει ότι προχώρησε στην «εξαγορά του Ηρακλή» αν και μέχρι στιγμής η διαδικασία βρίσκεται στην ενεργοποίηση ή όχι του προσυμφώνου. Τουλάχιστον από την πλευρά της ΠΑΕ Ηρακλής δεν έχει ανακοινωθεί κάτι.
Λέει για τις επενδύσεις του στην Ελλάδα. «Το αρχικό πλάνο επενδύσεών μου στην Ελλάδα περιλάμβανε δαπάνη ύψους 750 εκατομμυρίων δολαρίων. Μέχρι στιγμής σε άμεσες συμφωνίες, προσύμφωνα και διαπραγματεύσεις έχω δεσμεύσει περί τα 500 εκατ. δολάρια. Πρόκειται για σύνολο συμμετοχών σε 25 επιχειρήσεις από τη χώρα σας κυρίως στους τομείς που με ενδιαφέρουν. Ενδεικτικά αναφέρω τις εξαγορές που έχω ήδη ολοκληρώσει στον τομέα της ναυτιλίας σε μία επένδυση 150 εκατ. δολαρίων. Εχω ήδη συμφωνήσει για την αγορά 9 έως 11 cargo πλοίων έως το 2011. Φυσικά τα 750 εκατ. δολάρια δεν είναι η οροφή μου. Είμαι ανοικτός σε προτάσεις από μεγάλους ομίλους και οικογένειες της Ελλάδας για συνεργασία και κοινές επενδύσεις. Παράλληλα έχω προχωρήσει σε συμφωνία συμμετοχής σε γνωστό ελληνικό όμιλο αυτοκινήτων πολυτελείας, σε εταιρεία τσιμέντων, σε συγκρότημα εξοχικών κατοικιών, σε δύο επιχειρήσεις του χώρου της μόδας, εκ των οποίων η μία ανήκει στις τρεις μεγαλύτερες της χώρας. Επένδυσα στις συσκευασίες κρέατος, σε μια γνωστή βιομηχανία παραγωγής παγωτού, ενώ διαπραγματεύομαι κι ένα πολύ σημαντικό αθλητικό-κατασκευαστικό project. Παράλληλα, προωθώ τη συμμετοχή μου με ποσοστό 50% σε ασφαλιστική εταιρεία στον χώρο της ναυτιλίας, έχω υπογράψει προσύμφωνο με τράπεζα και είμαι στη φάση του due diligence, ενώ έχει ολοκληρωθεί η συμφωνία για το 32% μεγάλου ιατρικού ομίλου της χώρας. Εδώ είμαστε και για το μέλλον. Θα πρέπει να σας πω ότι ήδη αγόρασα σπίτι στην Αθήνα. Ετοιμάζω τα γραφεία μου και θέλω οι επενδύσεις μου αυτές να είναι μακροπρόθεσμες – με ορίζοντα 12ετίας τουλάχιστον. Δεν ήρθα να καταστρέψω όπως κατανοείτε. Να δημιουργήσω ήρθα».
Στις δηλώσεις του πάντως αλλά και σε άλλο σημείο του άρθρου δεν αναφέρονται κάποια από τα ονόματα αυτών των εταιρειών. Επίσης, και πάλι δεν υπάρχει φωτογραφία του.
Ο Λαντάνι λέει ακόμη: «Δραστηριοποιούμαι σε μια σειρά από επιχειρηματικούς κλάδους. Γεννήθηκα στο Ισραήλ και η βάση των δραστηριοτήτων μου βρίσκεται στο Βέλγιο. Διαθέτω παρουσία στη Ιταλία, στη Ρουμανία, στην Τσεχία, στη Σερβία, στη Βοσνία, στην Κροατία, στη Ρωσία και στην Αλβανία καθώς και στις ΗΠΑ και στην Αφρική. Δεν είμαι άνθρωπος που αρέσκεται στην προσωπική προβολή. Για τον λόγο αυτό δεν βγήκα να μιλήσω εκτενώς για την ομάδα του Ηρακλή».
Αναφέρεται στον Ηρακλή: «Τρεις ήταν οι λόγοι που με οδήγησαν στην εξαγορά του Ηρακλή. Με μεγάλη ευκολία θα μπορούσα να τοποθετηθώ σε μια άλλη, πιο μεγάλη ομάδα. Η Θεσσαλονίκη όμως είναι σημαντική πόλη. Θέλησα λοιπόν με την κίνησή μου αυτή να δώσω χαρά στους κατοίκους της πόλης. Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με την προσωπική αγάπη που έχω για τα σπορ».
Λέει για τον Ρέμο: «Ο Αντώνης είναι πολύ καλός άνθρωπος. Είναι κάτι σαν τον Χούλιο Ιγκλέσιας της Ελλάδας. Τον συμπαθώ πολύ και αυτό που εκτίμησα στον ίδιο είναι πως ό,τι λέει το εννοεί».
Σε άλλο σημείο των δηλώσεών του, λέει: «Εγώ είμαι μαχητής. Ηρθα για να μείνω και θα κερδίσω αυτόν τον αγώνα. Είμαι winner».
Στο άρθρο που το υπογράφει ο Δημήτρης Μαρκόπουλος, γίνεται επίσης μια σκιαγράφηση (χωρίς και πάλι να αναφέρονται ονόματα εταιρειών) του επιχειρηματικού προφίλ, ως εξής: Είναι ιδιοκτήτης δύο επενδυτικών τραπεζών, ασφαλιστικών επιχειρήσεων στο Μιλάνο και την Ανδόρα, διαθέτει ιδιόκτητα εργοστάσια στον τομέα των πλαστικών, της κλωστοϋφαντουργίας, των καλλυντικών, των εξαρτημάτων ελικοπτέρων, ενώ έχει στην κατοχή του κατασκευαστικές επιχειρήσεις, μονάδες επεξεργασίας τροφίμων, κυρίως ψαριών και πουλερικών, ξενοδοχεία με επικέντρωση στην παροχή υπηρεσιών υγείας και στα συνέδρια και συνολικά απασχολεί 7.000 εργαζομένους.