powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 6 Αυγούστου 2020

Βακάλης: "Παραιτήθηκα και ουδέποτε αντικαταστάθηκα"!

Από τον αναπληρωτή πρόεδρο της ΕΠΟ Νίκο Βακάλη λάβαμε την ακόλουθη επιστολή για την ανάρτηση http://dikisports.blogspot.com/2020/08/blog-post_13.html?m=1:

"Σχετικά με την ανάρτηση σας που αφορά τις << διακοπές>> των μελών της ορισθείσας  από την Ε/Ε της ΕΠΟ Επιτροπής με αντικείμενο την διερεύνηση των όποιων τυχόν ευθυνών εκ μέρους της ΕΠΟ σχετικά με την έκδοση δελτίου στον Ποδοσφαιριστή Ντουρμισάι, κάτι που προκάλεσε την επιβολή του δυσβάστακτου προστίμου εκ μέρους της UEFA, σας δηλώνω ότι έχω παραιτηθεί εγγράφως από μέλος της Επιτροπής κατά την διάρκεια των εργασιών  αρκετά προγενέστερης (8/7)  Ε/Ε. Την παραίτηση μου της παρέδωσα στον Πρόεδρο της ΕΠΟ κ με απαίτηση να αναγνωσθεί στο σώμα. Κάτι που δεν έγινε ποτέ. Επίσης ποτέ δεν γνωστοποίησε ούτε καν την παραίτηση μου. Αυτό αναγκάστηκα να το κάνω ο ίδιος κατά την διάρκεια της προηγούμενης Ε/Ε, όταν μέλος ρώτησε αν η Επιτροπή λειτουργεί.   Επίσης ποτέ δεν έγινε η αντικατάσταση μου.   Σε ότι λοιπόν με αφορά , σας δηλώνω ότι  απ το διάστημα  που συμμετείχα,  είμαι σε θέση να γνωρίζω κ να διαβεβαιώσω , ότι η Επιτροπή εργάστηκε, ρώτησε, έμαθε, συνέλεξε έγγραφα, κάλεσε υπαλλήλους και στελέχη για καταθέσεις ( ανταποκρίθηκαν πρόθυμα όλοι, πλην ενός) και ποτέ δεν αμέλησε η κωλυσιέργησε.  Κρατώ τον φάκελο με όλα τα στοιχεία της υπόθεσης, αλλά πλήρως  σεβόμενος τους άλλους δύο συναδέλφους μου , θα περιμένω την αποπεράτωση του έργου τους.   
         Κάτι που αμέλησα να αναφέρω κ το οποίο θα είναι κ αυτό λογική  σας απορία , είναι  ο λόγος της παραίτησης.    Ο λόγος λοιπόν , (που είναι κ αυτός που επικαλούμαι στο έγγραφο της παραίτησης), είναι η διευκόλυνση του έργου της Επιτροπής... κ ήταν προιόν της ενόχλησης μου από την  προσωπική στιχομυθία που είχα με τον Πρόεδρο κατά την διάρκεια της Ε/Ε κ την οποία δεν θα αποκαλύψω εγώ. 
Τα υπόλοιπα εν καιρώ κ αν απαιτηθεί".