powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2020

Κορόϊδο ναι, βρώμικος όχι

«Τη χρονιά του τελικού ήμουν στους τρεις καλύτερους διαιτητές από βαθμολογία παρατηρητών και τη ψηφοφορία των ποδοσφαιριστών. Έπαιζα  συνεχώς ντέρμπι, βέβαια αυτό είναι και κακό γιατί μπορεί να κάνεις λάθος και να καείς. Θέλω να πω τι έχει γίνει σε αυτή τη φάση για να μάθει όλος ο κόσμος. Κατηγορούμε για ένα πέναλτι που δεν ευθύνομαι. Στο γήπεδο υπάρχουν χώροι ευθύνης. Ήταν ο πρώτος τελικός στην Ελλάδα με επιπρόσθετους βοηθούς. Η φάση έγινε λιγότερα από τέσσερα μέτρα από τον επιπρόσθετο. Είχα έναν έμπειρο συνάδελφο σε μια δύσκολη θέση. Η φάση έγινε μετά από κόρνερ, εγώ βλέπω από πολύ μακριά με κόσμο μπροστά μου ενώ ο επιπρόσθετος βλέπει γραμμή και μπροστά του. Δεν το πήρα καν χαμπάρι το χέρι, ήταν έξυπνο. Ο συνάδελφος που ήταν κοντά στη φάση, μου είπε ότι δεν έγινε τίποτα. Μου είπε «παίζεται» και μετά από λίγο στη διακοπή διακοπή, τον ρώτησα και μου είπε ότι είναι ακούσιο το χέρι και ότι είναι 100% σίγουρος. Το είπε και στον παρατηρητή, στα αποδυτήρια, το είπε και στις ομάδες»

Ο πρώην διαιτητής Θ.Γιάχος απολογείται στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών για το αλησμόνητο χέρι του Μανιάτη στον τελικό κυπέλλου του 2013.