powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Κούγιας: "Ο Πιλάβιος μου είπε ότι ποτέ δεν πίεσε τον Δούρο"

"O πρόεδρος της ΕΠΟ Σοφοκλής Πιλάβιος είναι υποχείριο εγκληματικής οργάνωσης. Το έχω καταθέσει και στον ειδικό εφέτη ανακριτή Γιώργο Καλόφωνο. Πήγα στις 3 τα ξημερώματα στο σπίτι του Γιώργου Δούρου και μου είπε ότι ο Πιλάβιος τον πίεσε για να βάλει χθες διαιτητή αυτό το λαμόγιο, τον Αμπάρκιολη. Ο Πιλάβιος μου τηλεφώνησε πριν πέντε λεπτά και μου είπε ότι ποτέ δεν έδωσε τέτοια οδηγία  στον Δούρο. Μου είπε ότι σιχαίνεται τον αντιπρόεδρο της Καλλονής Στέλιο Σφακιανάκη, ο οποίος διαρκώς κολακεύει και γλείφει. Πίσω απ΄όλα είναι είναι ο πρόεδρος της Καλλονής Νίκος Μιχαλάκης, ο οποίος δεν ξέρω τι δουλειά κάνει. Θα καταθέσω όλα τα στοιχεία για αυτή τη συμμορία στην προϊσταμένη της εισαγγελίας Πρωτοδικών Ελένη Ραϊκου"

Αλέξης Κούγιας, πρόεδρος Παναχαϊκής, στη ραδιοφωνική "Εφεση στον Σκάϊ".

 http://www.panachaikifc.gr/site/index.php?option=com_content&view=article&id=155:2012-06-14-11-02-33&catid=77:2011-12-14-03-06-15&Itemid=468

Διαβάστε εδώ την ανακοίνωση της Παναχαϊκής.