powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 16 Ιουλίου 2016

Χωρίς περιοριστικούς όρους πλέον ο Μπέος

Πέντε χρόνια μετά την προφυλάκισή του για το Koriopolis, ο αιρετός δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος πέτυχε την άρση των περιοριστικών του όρων και έκανε την ακόλουθη δήλωση:

"Το Συμβούλιο Εφετών, με μια γενναία και δίκαιη απόφαση, έκανε ομόφωνα δεκτή, κόντρα σε ένα πανίσχυρο σύστημα που με καταδιώκει, την αίτηση άρσης των σε βάρος μου περιοριστικών όρων.
Δικαιώνομαι στην κατ’ επανάληψη διατυπωμένη θέση μου ότι πράγματι υπάρχουν Δικαστές με ήθος, αξία και αξιοπρέπεια, που λειτουργούν με βάση τη δικαστική τους συνείδηση. Τους ευχαριστώ και πάλι γιατί μετά από μια πενταετία και πλέον μου επέστρεψαν ένα κομμάτι από τη ζωή μου.
Για όλους αυτούς που βάσισαν την σε βάρος μου πολεμική με το αστήρικτο και δόλιο επιχείρημα ότι δήθεν είμαι ύποπτος φυγής, δηλώνω και τώρα ότι και στις 31 Οκτωβρίου θα είμαι παρών στο Δικαστήριο για να υπερασπιστώ την αθωότητά μου, και πάντα θα είμαι στη διάθεση της Δικαιοσύνης για ό,τι κι αν χρειαστεί. Στη ζωή μου δεν έμαθα και δεν το έκανα ποτέ να κρύβομαι".