powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

Εθνικός κωλοτούμπας

Ξεπέρασε τον εαυτό του ο Αλ.Κούγιας στην πολυκύμαντη σχέση του με τον Ιβάν Σαββίδη.

Ιδού οι οβιδιακές μεταμορφώσεις δια χειλέων του:

27/10/2016: "Ο Σαββίδης είναι υπέροχος άνθρωπος, τον νιώθω σαν φίλο μου"

1/10/2017: "Κύριε Ιβάν Σαββίδη, η έκφραση την οποία τολμήσατε να εκστομίσετε για μένα ότι "χρηζει ψυχιατρικής πραγματογνωμοσύνης ο Κούγιας" είναι άκρως υποτιμητική, ποινικώς κολάσιμη, αποτελεί δε και ακραία προσβολή προσωπικότητος και έχει ως συνέπεια μεγάλη χρηματική αποζημίωση"

6/10/2017: "Ο Σαββίδης έχει ανάγκη εμένα και περιμένω να μου ζητήσει συγγνώμη"

13/2/2018: "Η ανοχή μου εξαντλήθηκε και καταθέτω μήνυση και αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση και προσβολή προσωπικότητας κατά του Ιβάν Σαββίδη και του υιού του, οι οποίοι ακόμη δεν έχουν μάθει τα ελληνικά" 

12/3/2018: "Ρωτώ τον κ .Ιβάν Σαββίδη: Αν εγώ χρειάζομαι ψυχίατρο, αυτός ο τύπος που ήρθε από το πουθενά, εξαγοράζοντας ζωντανούς και πεθαμένους με χρήματα που κανείς δεν ξέρει από πού προέρχονται, τι χρειάζεται εκτός από εισαγγελέα;"

Μόλις χθες στην Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ εισήχθη η απόφαση της Επιτροπής Δεοντολογίας που επέβαλε πρόστιμο σε Κούγια-Σαββίδη για τις δηλώσεις τους. Οι συνήγοροι τους ζήτησαν και πήραν αναβολή για τις 13 Ιουνίου διότι -όπως είπαν- οι δύο πλευρές βρίσκονται σε στάδιο συνεννόησης και εξομάλυνσης σχέσεων!