powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2020

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΕΑ: "Το παλιολαμόγιο μου ζήτησε λεφτά"! - "Θα πω το όνομα του στην εισαγγελέα"

"Θα καταθέσω στην εισαγγελέα που διενεργεί προκαταρκτική για την ΕΕΑ όσα γνωρίζω", δήλωσε στη "Δίκη στο Open" ο αντιπρόεδρος του ΙΔΕΑΔ Γιώργος Παναγόπουλος.

Κατήγγειλε ότι μέλος της ΕΕΑ ζήτησε χρήματα από δικηγόρο για να αποφανθεί υπέρ συγκεκριμένης ομάδας.

Ο κ.Παναγόπουλος είπε ότι το μέλος αυτό ψήφισε και στην υπόθεση της πολυϊδιοκτησίας ΠΑΟΚ-Ξάνθης.

Τόνισε χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος του ΙΔΕΑΔ: "Είδα τον συνάδελφο μου δικηγόρο να μιλάει σε έντονο ύφος με το συγκεκριμένο μέλος της ΕΕΑ σε διάδρομο της ΓΓΑ. Όταν ρώτησα τον δικηγόρο τι συμβαίνει, μου είπε: "Το παλιολαμόγιο μου ζήτησε λεφτά"! Έμεινα άναυδος. Έχω καταγγείλει την ΕΕΑ ως αφερέγγυα, αναξιόπιστη και ενεργούμενο του εκάστοτε υφυπουργού Αθλητισμού. Θα πω το όνομα του εμπλεκόμενου μέλους της ΕΕΑ στην εισαγγελέα κυρία Βιργινία Σακελλαροπούλου".