powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2023

Δεν γνώριζαν αυτό που όφειλαν να γνωρίζουν

Για το θέμα της Επισκοπής που δεν πλήρωσε οφειλές στις 31 Οκτωβρίου και η ΕΠΟ την άφησε να παίζε κανονικά. Μπάρτζης, Φιλιππούσης δήλωσαν άγνοια ενώ ο Γκαγκάτσης αποκάλυψε ότι υπάρχει mail που φαίνεται ότι ήξεραν αλλά δεν έκαναν τίποτα και δύο μήνες η Επισκοπή έπαιζε παράνομα στη SL2.

Το θέμα το έθεσε ο Μάκης Γκαγκάτσης: «Έχουμε αλλοίωση πρωταθλήματος σλ2 η υπόθεση πρέπει να πάει στη Δεοντολογίας. Στο τέλος Οκτωβρίου έπρεπε να υπάρξει βεβαίωση μη οφειλής από το λογιστήριο. Ρωτάω τον Φιλιππούση, και τον Μπάρτζη αν γνώριζαν το θέμα

Φιλιππουσης, Μπάρτζης: Δεν το ξέραμε.

Γκαγκάτσης: Είστε προϊστάμενος και υπεύθυνος διοικητικών υπηρεσιών, δεν είστε a la cart. Αφού λέτε ότι δεν ξέρατε έχω ένα ραβασάκι για εσάς. Θυμάστε κύριε πρόεδρε την ταινία «Η κόρη μου η Σοσιαλίστρια». Υπάρχει ένα mail από το οποίο αποδεικνύεται ότι οι δύο γνώριζαν και λένε ψέματα. Η θα αποφασίσει η ΕΕ να το παραπέμψει στη Δεοντολογίας ή θα το πάω εγώ. 

Φιλιππουσης: Αυτά είναι επικοινωνιακά κόλπα, δεν είμαι υπεύθυνος ούτε για να εκδίδω ούτε για να ανακαλώ. Έπεσαν οι μάσκες. Δεν μας είπατε ότι το mail αυτό κοινοποιήθηκε στον Διακοφώτη, στον Γεωργιόπουλος και στον Κορκόδειλο. Θα τους πάτε και αυτούς στη Δεοντολογίας; Δεν φταίνε αυτοί και φταίω εγώ και ο Μπάρτζης;

Γκαγκάτσης: Οι μάσκες θα μείνουν εκεί που είναι τώρα και θα πάει το θέμα στη Δεοντολογίας. Έμαθα μάλιστα ότι πήγατε στο Ρέθυμνο και λέγατε ότι εσείς το καλύψατε κι εγώ το ανακίνησα.  μπορεί να μη φταίτε εσείς αλλά κάποιος φταίει.

Ο Μπαλτάκος είπε επειδή το θέμα δεν ήταν στην ημερήσια διάταξη και δεν μπορούσε να παρθεί απόφαση, να γίνει ψηφοφορία και να παρθεί απόφαση μόνο αν υπάρξει ομοφωνία. Στην πρώτη αρνητική ψήφο, η ψηφοφορία να σταματήσει.

Ψηφίζει ο Δημητρίου Ναι και ο Τζαφέρης ταμίας ΕΠΟ όχι και η ψηφοφορία σταματάει.