powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Βασάρας - Μπέος μηνύουν Βοργιά

ΓΙΑ ΔΑΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΑΜΠΙ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Για δεύτερη συνεχόμενη Δευτέρα, ο πρώην πρόεδρος της ΕΟΔ Σ.Βοργιάς μίλησε στην τηλεοπτική "ΔΙΚΗ" και αποκάλυψε πως ο Σ.Πιλάβιος έχει ενυπόγραφη επιστολή στα χέρια του, όπου αποκαλύπτονται αναλυτικά τα όσα υπονόησε την προηγούμενη εβδομάδα.

Στην συνέχεια έκαναν παρέμβαση τόσο ο Κύρος Βασσάρας όσο και ο Αχιλλέας Μπέος.

Και οι δύο τόνισαν πως θα κινηθούν νομικά κατά του κ. Βοργιά.

Ο Σ.Βοργιάς τόνισε:

"Υπάρχει επιστολή που βρίσκεται στα χέρια του κ.Πιλάβιου και η οποία μιλάει αναλυτικά για τα όσα είπα. Η επιστολή έχει την υπογραφή πολύ σοβαρού προσώπου. Αν υπάρχει εισαγγελέας ας με καλέσει να τα πω. Δεν σας κάνει εντύπωση ότι δεν με καλεί κανένας; Γιατί κρύβονται όλοι;"

Στη συνέχεια, έκανε παρέμβαση στην εκπομπή, ο Υπεύθυνος Ανάπτυξης Διαιτησίας της ΕΠΟ, Κύρος Βασσάρας, του οποίου το όνομα αναφέρθηκε στις αρχικές δηλώσεις του Βοργιά, με τον τελευταίο να τονίζει με νόημα πως ο Βασσάρας και ο Δαλούκας είναι κουμπάροι, υπονοώντας πως κάτι ύποπτο υπάρχει ανάμεσα τους.

Ο Κ.Βασσάρας είπε:

"Εγώ θα καλέσω τον κ.Βοργιά να αποδείξει αυτά που λέει. Συνέχεια αναφέρεται στο όνομά μου. Για μένα, αυτό το κάνει επειδή απέτυχε στις εξετάσεις και δεν μπόρεσε ποτέ να γίνει παρατηρητής. Νομίζει πως με αυτές τις δηλώσεις θα επανέλθει στο προσκήνιο. Δεν ξέρω τίποτα για καμία επιστολή. Η οικογένεια του κύριου Δαλούκα μου έκανε μια πρόταση να βαφτίσω τον γιο του. Έχω βαφτίσει αυτό το παιδί. Εγώ με τον κύριο Δαλούκα έχουμε να μιλήσουμε πάνω από εφτά μήνες. Πριν καν φύγει από το προσκήνιο".

Ακολούθησε παρέμβαση και του Αχ.Μπέου, ο οποίος είπε:

"Ήθελα να κάνω μια παρέμβαση για τον κύριο Βοργιά, αν και δεν ξέρω αν του ταιριάζει αυτός ο χαρακτηρισμός. Δεν μπορεί να βγαίνει ο κάθε πικραμένος και να κάνει δηλώσεις. Με τον κ. Βασσάρα είναι ζήτημα αν έχουμε πει τρεις φορές γεια. Τι κοινό μπορεί να έχω εγώ με την Μακάμπι και τον Ολυμπιακό Πειραιώς; Τι σχέση μπορεί να έχω με αυτόν τον Ιταλό διαιτητή; Όλα αυτά που είπε ο κ.Βοργιάς θα κληθεί να τα αποδείξει στην δικαιοσύνη. Εγώ ουδέποτε πήγαινα συνέχεια για καφέ με τον Δαλούκα. Τώρα, αν βρεθήκαμε και μιλήσαμε δύο φορές επειδή είναι από τον Βόλο έτερον εκάτερον. Όλα τα υπόλοιπα είναι συκοφαντίες. Αυτά που είχα πει για τον κύριο Δαλούκα τα είπα για προσωπικούς λόγους και αυτό δεν αφορά κανένα. Δεν έχουν καμία σχέση με τα όσα είπε ο κ.Βοργιάς".