powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

"Αν υπήρχε κράτος, ο Μπέος θα ήταν φυλακή"

Ο ΚΟΥΓΙΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙΣ ΚΑΣΕΤΕΣ

"Κεραυνοί" Κούγια στην τηλεοπτική “Δίκη”: "Με αυτά που άκουσα στην κασέτα, αν υπήρχε κράτος, ο Μπέος και η παρέα του θα έπρεπε να είναι φυλακή".

Ο Σ. Βοργιάς μίλησε για το περιεχόμενο της κασέτας στην οποία ο "παραγκάρχης" ζητά από τον Δαλούκα 52%-48% υπέρ του Άρη στο ματς με ΠΑΟ από τον Δαλούκα!

Αναλυτικά όσα είπε ο Κούγιας στην εκπομπή "Δίκη στο Blue Sky":

"Τον κύριο Βοργιά δεν τον θεωρώ άνθρωπο που θέλει να βοηθήσει το ποδόσφαιρο. Τον εαυτό του θέλει να βοηθήσει. Δεν τον εκτιμώ για τα όσα έχει κάνει στο ποδόσφαιρο, υπήρξε πονηρός διαιτητής. Εγώ δεν είμαι λαμόγιο και δεν θέλω να έχω καμία σχέση με όλα αυτά. Ο κύριος Βοργιάς έχει πονηρούς σκοπούς. Αν συνυπάρχω μαζί με τον κύριο Βοργιά σε αυτή την υπόθεση είναι γιατί μπορεί να βγει κάτι καλό. Ο κύριος Δαλούκας ήρθε στο γραφείο μου όταν ανέλαβα την υπόθεσή του. Μου είπε ότι τον προσέγγισαν από τον Ολυμπιακό για να έχει καλές διαιτησίες και αυτός αρνήθηκε και γι' αυτό τον κυνηγάνε.

Στην νέα παράγκα εμπλέκεται σίγουρα ο κύριος Μπέος. Με αυτά που άκουσα στην κασέτα, αν υπήρχε κράτος, ο κύριος Μπέος και η παρέα του θα έπρεπε να είναι στην φυλακή. Αυτός που μου έβαλε την κασέτα είναι αναμφισβήτου ήθους και δεν υπάρχει περίπτωση να κατασκεύασε την κασσέτα. Δεν ακούγεται ο Μητσικώστας στην κασέτα, ξέρω τις φωνές. Εγώ συνεχίζω να πιστεύω αυτό τον άνθρωπο και γι' αυτό άφησα την υπεράσπιση του κ. Δαλούκα γιατί πιστεύω ότι μου είπε ψέμματα. Το πρόσωπο αυτό είναι ανεξάρτητο οικονομικά, δεν βγάζει λεφτά από το ποδόσφαιρο. Με έβαλε και άκουσα μια κασέτα που αφορούσε το παιχνίδι Μακάμπι-Ολυμπιακός. Έχω δεσμευτεί απέναντί του να μην αποκαλύψω αναλυτικά το περιεχόμενό της.

Σε αυτή την κασέτα, ακούγεται αυτός ο παλιάνθρωπος που δεν τιμάει τα παντελόνια του. Άκουσα απίστευτα πράγματα αλλά το πιο απίστευτό είναι πως απειλούν την γυναίκα του Δαλούκα. Στις κασσέτες δεν υπάρχει καμία αναφορά στον Βασσάρα. Δεν ακούγεται λέξη. Αυτό είναι ξεκαθάρισμα λογαριασμών του Βοργιά. Στις κασέτες ακούγεται ο παραγκάρχης να διηγείται σε κάποιον τι έγινε στο Μακάμπι-Ολυμπιακός, τι έγινε πριν το Άρης-Παναθηναϊκός και τι έγινε μετά το Άρης-Παναθηναϊκός. Όλα αυτά ακούγονται με αναφορές σε Ρώσους, Τσετσένους, Ρουμάνους και Βούλγαρους δολοφόνους! Στην κασέτα που άκουσα ο Μπέος καθορίζει ποιός θα σφυρίξει το Άρης-Παναθηναϊκός! Λέει στον Δαλούκα και μπροστά στην γυναίκα του: "Κοίταξε, δεν έχεις άλλα περιθώρια"...".

Iδού τι είπε ο πρώην πρόεδρος της ΕΟΔ Σ.Βοργιάς:

"Στην κασέτα μιλάει ο παραγκάρχης και απευθύνεται στον Δαλούκα. Η συνομιλία γίνεται λίγες μέρες πριν το Άρης-Παναθηναϊκός. Του λέει: "Θα παίξεις 52-48 υπέρ του Άρη για να τελειώσεις την ιστορία του καλοκαιριού. Αν δεν γίνει αυτό θα έρθουν οι Ρώσοι και οι Τσετσένοι που δεν μπορώ να ελέγξω". Άρα τους Έλληνες μπορεί να τους ελέγξει;"
>>> Η "ΔΙΚΗ" καταγράφει απόψεις που δεν υιοθετεί απαραιτήτως.