powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Περί λαμογιάς

Κατά μέτωπο συγκρούστηκαν στην τηλεοπτική "ΔΙΚΗ" Κούγιας και Μπέος.

“Αν φοράς παντελόνια δώσε την συναίνεσή σου να ακουστούν οι κασέτες”, είπε ο Κούγιας.

“Εγώ είμαι δύο μέτρα, όχι 1,60. Πες πρώτα ποιός στις έδωσε”, απάντησε ο Μπέος!

ΚΟΥΓΙΑΣ: Αν έχεις παντελόνια δώσε την συναίνεσή σου να ακουστούν οι κασέτες.
ΜΠΕΟΣ: Να μας πεις εσύ ποιος σου έδωσε τις κασέτες.
ΚΟΥΓΙΑΣ: Συναινείς ρε λαμόγιο;
ΜΠΕΟΣ: Εσύ είσαι λαμόγιο. Απο που πήρες τις κασέτες; Πες δημόσια ποιος στις έδωσε..
ΚΟΥΓΙΑΣ: Λέω δημόσια πως ακούγεσαι στις κασέτες να μιλάς για το Μακάμπι-Ολυμπιακός και το Άρης-Παναθηναϊκός...
ΜΠΕΟΣ: Πες ποιος στις έδωσε αν φοράς παντελόνια.
ΚΟΥΓΙΑΣ: Αν ακουστούν οι κασέτες θα φύγεις από την Ελλάδα.
ΜΠΕΟΣ: Ε, ας ακουστούν. Εγώ δεν έχω απειλήσει ποτέ κανέναν. Πείτε τα δύο φιλαράκια, εσύ και ο Βοργιάς ποιός σας έδωσε τις κασέτες. Μαζί τις ακούσατε, στο ίδιο γραφείο.
ΚΟΥΓΙΑΣ: Εγω ρε, δεν λέω ούτε καλημέρα με τον Βοργιά. Ντροπή σου είσαι και δυο μέτρα άντρας.
ΜΠΕΟΣ: Ναι, είμαι δυο μέτρα, δεν είμαι 1,60. Θα καθόμαστε τώρα να ακούμε έναν μυθομανή...
ΚΟΥΓΙΑΣ: Εγώ θα πω ποιος τις έδωσε τις κασέτες αν συναινέσεις να ακουστούν...
ΜΠΕΟΣ: Πες πρώτα ποιός στις έδωσε.
ΚΟΥΓΙΑΣ: Καλά, καταλάβαμε. Καληνύχτα.