powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Βασάρας στον FM100: "Eίναι ποινικό αδίκημα που η συζυγός μου δουλεύει στην ΕΠΟ;"

"ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΑΡΧΙΔΙΑΙΤΗΤΗΣ"

Ο Κ. Βασάρας δεν δίστασε να τοποθετηθεί δημόσια στον FM100 και να μιλήσει για τη σύζυγό του έπειτα από όσα ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες.

Η εκπομπή επανέλαβε τη δήλωση Πηλαδάκη ότι παράγοντες της ΕΠΟ τηλεφωνούν σε διαιτητές με σκοπό τον επηρεασμό τους, ότι ο Σ. Βοργιάς είπε πως τα αρχικά της υπαλλήλου είναι «Δ.Β» και πρόσθεσε ότι τα αρχικά αντιστοιχούν στο όνομα Δέσποινα Βασάρα (πατρικό Κοξένογλου).

Ο επικεφαλής της ΔΑΔ/ΕΠΟ, παρότι εκ των πραγμάτων ήρθε σε δύσκολη θέση, μίλησε για το ρόλο της συζύγου του στην ΕΠΟ, λέγοντας:

«Είναι δυνατόν; Nα πουν ονόματα και να δούμε πως μπορούν να αποδειχθούν. Δεν είναι μεμπτό που η σύζυγός μου δουλεύει στην ΕΠΟ. Προσπαθούν να ποινικοποιήσουν τη σχέση. Η σύζυγός μου εκπροσωπεί την ΕΠΟ στο εξωτερικό για τις διεθνείς σχέσεις. Για να μιλήσει με διαιτητή πρέπει να έρθει έγγραφο από το εξωτερικό. Οποιαδήποτε ανάμιξή της έχει σχέση με τη διεθνή διαιτησία».

Για τον Σ. Βοργιά είπε: «Δεν μπορεί ο Βοργιάς ν’ αφήνει υπονοούμενα. Βρίσκει έδαφος και το κάνει. Του έχω κάνει μήνυση. Ποιος μπορεί να λασπώσει τη δική μου πορεία που δεν έχει ψεγάδι;»

Για τη σχέση του με τον Γ. Δαλούκα: «Είμαι κουμπάρος σε πολλά παιδιά διαιτητών. Είμαι κουμπάρος και με τον Δαλούκα, αλλά δεν έχω σχέση με τις επιλογές και τις πράξεις κανενός. Μετά από όσα ακούγονται είμαι επιφυλακτικός και έχω κρατήσει αποστάσεις».

Για την υπόθεση των κασετών και το αν έχει μιλήσει με τον Πιερλουίτζι Κολίνα για τον διαιτητή του αγώνα Μακάμπι-Ολυμπιακός: «Ακόμη και η κλήση μου από τον εισαγγελέα, λόγω Βοργιά έγινε. Αν δεν έβγαινε να πει αυτά που είπε, δεν θα με είχε καλέσει ο εισαγγελέας. Όσες φορές έχουμε βρεθεί με τον Κολίνα, δεν μου έχει πει τίποτα για το Μακάμπι-Ολυμπιακός».

Για την επίθεση που δέχτηκε: «Δεν γνωρίζω τα στοιχεία και που βρίσκονται οι έρευνες. Για τον «θαμνάκια» δεν το έχει πει κανείς επίσημα».

Τέλος επισήμανε: «Υπάρχει επιλεγμένη στόχευση για να μη γίνω πρόεδρος της ΚΕΔ κάτι που ουδέποτε είπα ότι θέλω».