powered by Agones.gr - opap

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Κούγιας: "Εχω κασέτες για κύκλωμα παράνομου στοιχήματος"

ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΚΥΡΙΕ ΠΙΛΑΒΙΕ


Πυρά κατά πάντων εξαπέλυσε ο Αλέξης Κούγιας, καθώς υποστήριξε πως η Παναχαϊκή τα τελευταία δύο χρόνια έχει πέσει θύμα ενός κυκλώματος που ελέγχει το παράνομο στοίχημα και το οποίο δρα με τις ευλογίες των θεσμικών οργάνων.

Ο πρόεδρος των Αχαιών αναφέρθηκε διεξοδικά σε ύποπτες κινήσεις, ενώ σχετικά με το ντέρμπι κόντρα στην Καλλιθέα σημείωσε: «Ο κόσμος ξέρει την Κυριακή με ποιους παίζουμε. Με την Καλλιθέα που μονίμως είναι στους αθλητικούς δικαστές, που είναι κατηγορούμενη για πλαστές υπογραφές και ξέρω πολύ καλά τι έγινε με τους Μπιτούνηδες και τα 150.000 ευρώ παραμονή του αγώνα με τον Αγροτικό Αστέρα. Τα έχω όλα σε κασέτα στο γραφείο μου. Μην ορθώνουν λοιπόν το ηθικό τους ανάστημα σε μένα, κανένας Σαλευρής και κανένας Καρακασίδης. Βρωμιάρηδες είναι αυτοί με τα κοστούμια που έχουν βρώμικη ψυχή. Αν θέλουν να μου υποβάλουν μήνυση. Τότε θα μπορώ να βγάλω τις κασέτες. Έπρεπε να έχουν αποβληθεί από το πρωτάθλημα. Την Κυριακή θα τους καταπιούμε. Όχι εγώ, ο κόσμος της Παναχαϊκής. Θα τους... λιώσουμε, θα ξεσηκωθεί η πόλη. Η προσωπικότητά μου και η ομάδα που έχουμε, με κάνουν να πιστεύω, πως θα αλλάξουν κάποια πράγματα. Δυο χρόνια η Παναχαϊκή, πρωταγωνιστεί και πέφτει θύμα του κυκλώματος του παράνομου στοιχήματος»!
ΠΗΓΗ: contra.gr