powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Δ.Ψωμιάδης: "Δεν έχω πειστεί ότι ήταν πράγματι αυτοκτονία"

"ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΩ"

"ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΓΚΑΓΚΑΤΣΗ"

"Ποτέ δεν συναντήθηκα με τον Γκαγκάτση ούτε πρόκειται ποτέ να συναντηθώ. Βρέθηκα με τον Βασίλη Χατζηαποστόλου, ο οποίος εκτιμώ ότι αν δεν κατέβει στις εκλογές της ΕΠΟ, θα στηρίξει εμένα ως υποψήφιο πρόεδρο. Οταν ανακοίνωσα από το ραδιόφωνο σας την υποψηφιότητα μου για την προεδρία της ΕΠΟ, ουδείς παράγοντας της Θεσσαλονίκης μου τηλεφώνησε για να μου εκφράσει τη στήριξή του. Δεν πρόκειται να κάνω πίσω. Θα κατέβω και θα πάω καλά. Η χρονική συγκυρία των συλλήψεων στη Θεσσαλονίκη μπορεί να έχει σχέση με την προσπάθεια αποδόμησης του Βαγγέλη Βενιζέλου. Κάποιοι θέλουν να του πάρουν το κεφάλι. Εγώ θα τον στηρίξω για να εκλεγεί αρχηγός του ΠΑΣΟΚ. Πάντως, η σπείρα των εκβιαστών και των τοκογλύφων ενδεχομένως να έκανε και εγκλήματα. Δεν έχω πειστεί ότι η αυτοκτονία του ιδιοκτήτη του εστιατορίου "7 θάλασσες" ήταν πράγματι αυτοκτονία"

Διονύσης Ψωμιάδης, περιεφειάρχης Κ.Μακεδονίας, στο "Αθλητικό Metropolis".