powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

Κλαδάς: "Με σόκαρε η τακτική Πηρούνια"

Στην τηλεοπτική "Δίκη" βρέθηκε και ο δικηγόρος Σπ. Κλαδάς, ο οποίος είναι ο νομικός από το Κολωνάκι που είχε επαφές ο Πηρούνιας. Ο δικηγόρος, όπου στο παρελθόν ήταν ο επικεφαλής της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων (πρώην ΣΔΟΕ) επί Καραμανλή ανέφερε: «Τον κύριο Πηρούνια τον γνωρίζω. Τις τελευταίες αυτές 15-20 μέρες αντάλλαξα μαζί του μια-δυο συνομιλίες. Δημόσιες κρίσεις για δικαστικούς δεν κάνω ποτέ. Η επαφή μου με τον κ. Πηρούνια περιορίζεται σε ποδοσφαιρικά ζητήματα. Ο κ. Πηρούνιας ήταν πάντα Ολυμπιακός. Εδώ συμβαίνει το εξής: εγώ ουδέποτε θα μίλαγα ποτέ με κανέναν δικαστή. Τον γνωρίζω αρκετά χρόνια και μου κάνει εντύπωση πως χρησιμοποιεί το όνομά μου με τον τρόπο αυτό. 
Για το αν ο Πηρούνιας του ζήτησε την βοήθεια για την υπόθεση του Κοτσώνη: «Τον κ. Κοτσώνη τον έχω γνωρίσει μία φορά στο γήπεδο. Ο κ. Πηρούνιας μου είπε ότι ο Κοτσώνης είναι πολύ καλός μου φίλος και εγώ του είπα πως με μία τέτοια υπόθεση με τόσους τόνους ηρωίνης μονό τα... κάγκελα του πλοίου δεν θα μπουν φυλακή»
Για τις συνομιλίες που έχουν καταγραφεί: «Τα έχω λάβει αυτά τα μηνύματα, αλλά εγώ δεν απάντησα καθόλου. Δεν ξέρω τι επεδίωκε ο κ. Πηρούνιας. Ιδιωτική κρίση κάνω για τον ανθρώπινο χαρακτήρα της έδρας. Αυτό αφορούσε την κ. εισαγγελέα. Είναι απολύτως απαράδεκτο που χρησιμοποίησε το όνομά μου και εξευτελίζει την γνωριμία που είχαμε. Εγώ δεν την γνωρίζω την εισαγγελέα, ούτε τα μέλη του δικαστηρίου».
Για τα πράγματα που λέει ο Πηρούνιας στον Κοτσώνη ότι πήγε στο Κολωνάκι: «Είναι τα πορτοκάλια του. Ο κ. Πηρούνιας έχει ένα κτήμα στη Μάνη με εξαιρετικά πορτοκάλια. Μακάρι να ασχολείται μόνο αυτά».