powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

Γ.Παναγόπουλος στη "Δίκη": "Ο Αρκούδης ζήτησε να δωροδοκηθεί"

Ο αντιπρόεδρος του ΙΔΕΑΔ Γ.Παναγόπουλος μιλώντας στη "Δίκη στο Open" αποκάλυψε μέρος του σημερινού εγγράφου που κατέθεσε στην Εισαγγελία Εφετών Αθηνών.

Όπως είπε, στο έγγραφο κατονομάζει το μέλος της ΕΕΑ Ηλ.Αρκούδη ως τον άνθρωπο που ζήτησε να δωροδοκηθεί για υπόθεση που αφορούσε ΠΑΕ της FL.

Συγκεκριμένα τόνισε: «Ήταν Δεκέμβριος του 2019, όταν ήμουν στα δικαστήρια και είδα συνάδελφό μου δικηγόρο να συνομιλεί με τον Αρκούδη. Μίλησα μετά με τον συνάδελφό μου, που είχε τη συνάντηση με τον Αρκούδη και μου είπε «το παλιολαμόγιο θέλει χρήματα». Αφορούσε υπόθεση αδειοδότησης ομάδας της Football League που είχε μάλιστα και νέο ιδιοκτήτη. Ο συνάδελφος μου ζήτησε να μην κατονομαστεί».

Η εκπομπή αναζήτησε επίμονα τον κ.Αρκούδη, αλλά δεν κατέστη δυνατή η επικοινωνία μαζί του.

#Η "Δίκη" δεν υιοθετεί τη δημόσια καταγγελία του αντιπροέδρου του ΙΔΕΑΔ. .