powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2022

"Ο Αυγενάκης εν αγνοία του συνεχάρη Χρυσαυγίτη"!

Από τον σύμβουλο της ΕΔ/ΟΔΠΕ Γ.Σπανέα: 

"Στην χθεσινή "Δίκη στο Open" ο προσκεκλημένος σας και συνάδελφος μου  κ.Φασόλης  αναφέρθηκε στη φιλική μου σχέση με τον πρόεδρο της ΕΠΟ Κο Μπαλτακο.

Τιμη μου κατ αρχάς!

Θεωρεί ο κ.Φασόλης οτι λειτούργησε αρνητικά αυτή η φιλική σχέση για εμένα στις εκλογές της ΟΔΠΕ.

Άλλο η φιλία, άλλο η θεσμική θέση που υπηρετεί ο καθένας μας.

Αλοίμονο εάν λύναμε θέματα θεσμικά που αφορούν το ποδόσφαιρο μεταξύ μας φιλικά.

Άλλωστε ουδέποτε θα επιθυμούσα να εκτεθεί ο κ.Μπαλτάκος γιατί επιθυμία μου είναι να έχει μια επιτυχή πορεία .

Θα μπορούσα και εγώ όπως έκανε συνάδελφος να τον καλέσω σε ανοιχτή ακρόαση για να μας συγχαρεί , όπως έγινε με τον υφυπουργό κ.Αυγενάκη.

Δυστυχώς όμως ο συντοπίτης του που τον κάλεσε να μας ευχηθεί, δεν τον προστάτευσε .

Ο κ.Αυγενάκης εν αγνοία του έδινε συγχαρητήρια και σε μέλος που προτάθηκε από το Σύνδεσμο Διαιτητών Αθήνας (εξελεγκτικη επιτροπή ) και είχε εκλογική συμμετοχή με την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ σε Δήμο της ΑΤΤΙΚΗΣ .

Είμαι σίγουρος ότι εάν το γνώριζε , ποτέ δεν θα συμμετείχε σε αυτή τη συνδιάλεξη. 

Στη Μάνη,  Γιώργο Φασολη η λέξη φιλία είναι ιερή .

Τους φίλους, τους προστατεύουμε".