powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 23 Μαΐου 2022

"Ευθύνη της ΕΛ.ΑΣ. - Ο Άρης δικαιούται την Ευρώπη"

Ευθύνες στην ΕΛ.ΑΣ. -με έμμεσο, αλλά σαφή τρόπο- έρριξε ο Δημοσθένης Κουπτσίδης, μέλος της ΕΕ της ΕΠΟ. 

Είπε στη "Δίκη στο Open": 

«Η ΕΠΟ έχει την ευθύνη της διοργάνωσης πάντα σε συνεργασία με την αστυνομία. Την ασφάλεια των φιλάθλων όμως την έχει αποκλειστικά η αστυνομία. Εμείς ως ΕΠΟ κάναμε αλλεπάλληλες συσκέψεις με την αστυνομία για το πώς θα κυλήσει ο μεγάλος τελικός. Η ΕΠΟ πήρε εντολές από την αστυνομία για το τι πρέπει να κάνει ως Ομοσπονδία κι αυτές οι οδηγίες ακολουθήθηκαν κανονικά. Μπορεί το αποτέλεσμα να μην ήταν το καλύτερο, όμως έγινε ένας τελικός με πάρα πολύ κόσμο που τελείωσε κανονικά. Θα κάνουμε μια καταγραφή όσων έγινε και θα απαντήσουμε για όσα συνέβησαν πριν και κατά τη διάρκεια του τελικού» Ο κ.Κουπτσίδης πρόσθεσε: «Εγώ δεν ξέρω τι γίνεται με την υπόθεση της αδειοδότησης του Άρη αλλά παρότι ΑΕΚτσής μου αρέσει ότι κερδίζεις στο γήπεδο, να μην σου στερείται νομικά. Ο Άρης ότι κέρδισε το κέρδισε μέσα στο γήπεδο» Ο κ.Κουπτσίδης πρόσθεσε: «Εγώ δεν ξέρω τι γίνεται με την υπόθεση της αδειοδότησης του Άρη αλλά παρότι ΑΕΚτσής μου αρέσει ότι κερδίζεις στο γήπεδο, να μην σου στερείται νομικά. Ο Άρης ότι κέρδισε το κέρδισε μέσα στο γήπεδο»   κ.Κουπτσίδης πρόσθεσε: «Εγώ δεν ξέρω τι γίνεται με την υπόθεση της αδειοδότησης του Άρη αλλά παρότι ΑΕΚτσής μου αρέσει ότι κερδίζεις στο γήπεδο, να μην σου στερείται νομικά. Ο Άρης ότι κέρδισε το κέρδισε μέσα στο γήπεδο»

O κ.Κουπτσίδης μίλησε και για το θέμα της ευρωπαϊκής αδειοδότησης του Άρη: «Εγώ δεν ξέρω τι γίνεται με την υπόθεση της αδειοδότησης του Άρη αλλά παρότι ΑΕΚτσής μου αρέσει ό,τι κερδίζεις στο γήπεδο, να μην σου στερείται νομικά. Ο Άρης ότι κέρδισε, το κέρδισε μέσα στο γήπεδο. Περιμένουμε σχετική γνωμοδότηση από την UEFA και φυσικά θα συμμορφωθούμε».