powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Το ήξερε από πέρυσι ο Ρονάλντο

Ενα χρόνο μετά τις δηλώσεις πίστης και αφοσίωσης στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ο Κριστιάνο Ρονάλντο, το σπουδαίο μεταγραφικό απόκτημα της Ρεάλ Μαδρίτης, παραδέχεται ότι δεν τις εννοούσε.
Η πιο ακριβή μεταγραφή όλων των εποχών στην ιστορία του ποδοσφαίρου μίλησε στην αγγλική σκανδαλοθηρική εφημερίδα "News of the World", στην οποία τόνισε ότι γνώριζε πως θα καταλήξει στη Ρεάλ από "τη στιγμή που κατακτήσαμε το Τσάμπιονς Λιγκ".
Μετά τη Μόσχα και τον νικηφόρο τελικό κόντρα στην Τσέλσι, ο διεθνής Πορτογάλος είχε δηλώσει: "Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι το σπίτι μου. Ακόμα κι όταν λέω ότι η καρδιά μου είναι εδώ, κάποια εφευρίσκουν πράγματα. Αλλά εδώ θέλω να αγωνίζομαι".
Περίπου 13 μήνες αργότερα, αποκαλύπτει τις πραγματικές του σκέψεις: "Οταν κατακτήσαμε το Τσάμπιονς Λιγκ σκέφτηκα ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο να πετύχω εδώ. Και όταν έχεις κάνει όλα όσα μπορούσες, ξέρεις ότι είναι η ώρα για μία νέα πρόκληση. Εμεινα ακόμα μία σεζόν και ήταν ωραία που κατακτήσαμε τρίτο πρωτάθλημα στη σειρά, αλλά ήταν το όνειρό μου να αγωνιστώ για τη Ρεάλ".
Σχολιάζοντας το εάν υπήρχε συμφωνία από πέρυσι με τους "μερέγκες", ήταν αρνητικός: "Οχι από όσο γνωρίζω. Οποιες συμφωνίες είχαν οι σύλλογοι, ήταν μυστικές. Εξέφρασαν την επιθυμία μου να πάω στη Ρεάλ και οι δύο σύλλογοι έφτασαν σε συμφωνία. Η μεταγραφή αυτή δεν είναι διαφορετική από κάποια άλλη".
Τέλος, αναφερόμενος στις τεταμένες σχέσεις των δύο συλλόγων με αφορμή την μετακίνηση του 24χρονου ποδοσφαιριστή, υποστήριξε: "Οτιδήποτε δεν ήταν σωστό και είχε να κάνει με τη μεταγραφή μου είναι δική μου ευθύνη και όχι της Ρεάλ Μαδρίτης ή της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Ανοιξα το στόμα μου και αυτό προκάλεσε τα προβλήματα μεταξύ των δύο συλλόγων, που αμφότεροι λειτούργησαν σωστά. Θα χειριζόμουν τα πράγματα διαφορετικά και όχι τόσο δημόσια εάν μου ξαναδινόταν η ευκαιρία".
ΠΗΓΗ: Contra.gr