powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Ντουμιτρέσκου: "Ο πρόεδρος έκανε παρεμβάσεις"

Αν και δεν έχει λύσει ακόμη τυπικά την συνεργασία του με τον Πανθρακικό, αφού ζητάει να αποζημιωθεί για το υπόλοιπο του συμβολαίου του, ο Ιλιε Ντουμιτρέσκου κατηγόρησε ευθέως τον ισχυρό άνδρα της ΠΑΕ, Θόδωρο Σαββάκη, για παρεμβάσεις στο έργο του.
«Ο κ. Σαββάκης μου έλεγε πώς πρέπει να παίξει η ομάδα. Δεν ξέρω πόσα χρόνια βρίσκεται στο ποδόσφαιρο, νομίζω 3-4, αλλά έμαθε γρήγορα πολλή μπάλα. Δεν μου έχει συμβεί σε καμία από τις ομάδες που δούλεψα να παρεμβαίνει παράγοντας στη δουλειά μου», δήλωσε ο Ντουμιτρέσκου και πρόσθεσε:
«Μου ζήτησαν για πρώτη φορά να λύσουμε την συνεργασία μας μόλις γυρίσαμε από την προετοιμασία στη Γαλλία, αλλά λίγες ώρες μετά άλλαξαν γνώμη. Ολο αυτό τον καιρό στον Πανθρακικό ήμουν μόνος εναντίον όλων. Ο μόνος άνθρωπος που με στήριξε ήταν ο Τάσος Καραολάνης (σ.σ. ο δεύτερος μεγαλομέτοχος μετά τον κ. Σαββάκη)».
Αναφερόμενος στο θέμα του οικονομικού συμβιβασμού ξεκαθάρισε: «Δεν φεύγω με δική μου ευθύνη, γι’ αυτό και θέλω να πληρωθώ ό,τι προβλέπει το συμβόλαιό μου».