powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Νέο τηλεφώνημα Τσακογιάννη από τη φυλακή στη "Δίκη"

"Ο,ΤΙ ΕΛΕΓΑ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΩ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΜΑΣ"

ΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΓΙΑ ΚΟΥΓΙΑ, ΜΑΡΙΝΑΚΗ, ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΒΑΡΟΥΧΑ

Ο Γιώργος Τσακογιάννης επικοινώνησε για δεύτερη φορά με τη "Δίκη" από τις φυλακές Τρικάλων.

Ιδού τι είπε:

-"Εχουν γίνει λάθη σε ορισμένες απομαγνητοφωνήσεις.Σας είπα ένα τρανταχτό παράδειγμα.Στον αρχηγό της ομάδας Νικολόπουλο λέω "να νικήσουμε". Στη δικογραφία από λάθος αναφέρεται "να νικήσουνε"

-"Αν προσέξετε τις συνομιλίες προσπαθώ να ντοπάρω τους παίκτες της Ηλιούπολης ή να κοιμίσω τους αντιπάλους. Τα λόγια μου είναι παραπλανητικά"

-"Στην περίπτωση Παντέλη, είπα ότι πρέπει να πάρει τα χρήματα του από τον Εθνικό Αστέρα, ο οποίος του τα χρωστούσε. Και μάλιστα δεν τον πήρα προπονητή για να μην νομίσουν ότι κάνουμε μαϊμουδιές. Ακούγεται καθαρά αυτό"

-"Αυτό που λέω για Πατέρα-Βαρούχα, ήταν μία πληροφορία μου. Εμαθα ότι βοήθησαν τον Κούγια μέσω του διαιτητή Καλογερόπουλου"

-"Σας είπα ότι τον Μαρινάκη δεν τον γνωρίζω. Οταν λέω στον δημοσιογράφο Χήτο ότι ο Κούγιας που έχει ακάλυπτες επιταγές "ας τις πληρωθεί από τον Μαρινάκη", το λέω ειρωνικά. Δηλαδή ότι δεν πρόκειται να τις πληρωθεί ποτέ"

-"Ο δικηγόρος Παναγόπουλος που διώκεται ως επίορκος, δεν έχει κάνει απολύτως τίποτε.Ισα-ισα που ήταν αντίδικος μου και στο τηλεφώνημα γίνεται μια συνηθισμένη διαπραγμάτευση"

-"Ο Κούγιας πήρε τις μετοχές της Παναχαίκής από τον Μακρή χωρίς να του δώσει ούτε ένα ευρώ. Εβγαινε στην τηλεόραση και με συκοφαντούσε. Κακώς δεν βγήκα τότε να του απαντήσω, αλλά εμένα δεν με ενδιαφέρουν τα επικοινωνιακά"

-"Δεν είμαι βαρυποινίτης, όπως γράφουν κάποιοι. Κατηγορήθηκα για συνέργεια σε ανθρωποκτονία και αθωώθηκα. Εχω μόνο απαλλακτικά βουλεύματα. Κάποιοι δεν σέβονται τη Δικαιοσύνη. Δεν καταλογίζω καμία απολύτως πρόθεση στην κυρία Παπανδρέου, τη σέβομαι, αλλά να δείτε ότι το κατηγορητήριο θα καταρρεύσει και στην Πειθαρχική Επιτροπή, όπου επιθυμώ να παραστώ"