powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 30 Ιουλίου 2019

Μαρλαφέκας στη "Δίκη": "Το πρωθυπουργικό γραφείο πρότεινε τον υπόδικο - Φίλος μου ο Αυγενάκης, αλλά ποτέ δεν τον ενόχλησα"

Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας αναψυκτικών "Λούξ" Πλάτων Μαρλαφέκας, πρώην αντιπροεδρος της οργανωτικής επιτροπής των Παράκτιων Μεσογειακών Αγώνων της Πάτρας, επικοινώνησε με τη "Δίκη" και διευκρίνισε:

"Δεν πρότεινα εγώ το παραιτηθέν μέλος της οργανωτικής επιτροπής που έχει απαγόρευση εξόδου από τη χώρα. Πληροφορήθηκα ότι τον προτεινε στον υφυπουργο Αθλητισμού, το γραφειο τπυ πρωθυπουργού. Πράγματι συνεργάζομαι μαζί του σε αναπτυξιακή εταιρεία του Επιμελητηρίου Αχαΐας, όπου προεδρεύω. Τον θεωρώ εξαιρετικό τεχνοκράτη και είμαι βέβαιος ότι θα δικαιωθεί στα δικαστήρια.  Άλλωστε στην πρώτη (σοβαρότερη) δίκη, αθωώθηκε. Ο άνθρωπος αυτός είναι ιδιαιτέρως καταρτισμένος και το 2004, επί πρωθυπουργίας Καραμανλή, ήταν εκπαιδευτής υπουργών".

Για τη σχέση του με τον κ.Αυγενάκη, ο κ.Μαρλαφέκας τόνισε:

"Πράγματι συνδεόμαστε με φιλία. Όμως πριν γίνει γραμματέας της ΝΔ. Τότε έγινε το ταξίδι στο Ιόνιο.Άλλωστε εγώ γράφτηκα προ τριετίας στο κόμμα για να ψηφίσω Τζιτζικώστα. Ποτέ δεν θα ενοχλούσα τον Λευτέρη για οτιδήποτε. Άλλωστε η ΝΟΔΕ Αχαΐας που υποτίθεται ήλεγχε ο γραμματεας του κομματος, στάθηκε απέναντι μου στις εκλογές του Επιμελητηρίου".

Για τα της οργανωτικής επιτροπής των Παράκτιων Μεσογειακών Αγώνων της Πάτρας, δηλωσε:

"Εγώ παραιτήθηκα από τον Φεβρουάριο όταν διαπίστωσα τις καθυστερήσεις. Είχα εντοπίσει τα προβλήματα στον κύριο Βασιλειάδη".