powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 27 Μαΐου 2024

ΧΡ.ΠΡΙΤΣΑΣ στη "ΔΙΚΗ": «Δεχθήκαμε τρομοκρατία από τον Μπέο, ο Κούγιας με έβριζε και μετά μου πετούσε λουλούδια»!

Ο μεγαλομέτοχος της Κηφισιάς, Χρήστος Πρίτσας, μίλησε στη «Δίκη στο OPEN» για την μέχρι στιγμής εμπειρία του από το ελληνικό ποδόσφαιρο και όσα έζησε με τους Αχιλλέα Μπέο και Αλέξη Κούγια.

«Παίξαμε Παναθηναϊκός-Κηφισιά. Ήρθε 1-1 και στο τέλος δεν ήξερα αν ήμουν χαρούμενος ή στεναχωρημένος. Εγώ δεν είμαι επαγγελματίας παράγοντας. Ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο τα 6-7 τελευταία χρόνια και το έχω ως χόμπι. Ποτέ δεν έχω κρύψει τις προτιμήσεις μου» είπε αρχικά, καθώς είναι γνωστός φίλος των «πρασίνων».

Στη συνέχεια, με αφορμή τα επεισόδια στο Βερολίνο, μεταξύ οπαδών του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού, σχολίασε: «Ήταν οι δυο μου γιοι στο Βερολίνο και αγωνιούσα».

Αναλυτικά όσα είπε:

Για τον τελικό Κυπέλλου: «Θέλω να δώσω βαρύτητα στον τελικό. Είδαμε ένα γήπεδο χωρίς φιλάθλους, ενώ θα έπρεπε να είναι γιορτή ανάμεσα σε δύο ομάδες με υψηλό κίνητρο. Αν άρχιζε το παιχνίδι με κόσμο και σε γιορτινή ατμόσφαιρα μπορεί να μην είχαμε καταλήξει εκεί που καταλήξαμε. Δεν ξέρω γιατί ήταν τόσος κόσμος στο γήπεδο στο τέλος. Δυστυχώς έχουμε ξαναδεί να κυνηγούν διαιτητές. Η εικόνα του άδειου γηπέδου είναι ανεπίτρεπτη».

Για το αν μπορούν να δουν όλοι μαζί οι παράγοντες των μεγάλων ομάδων τον τελικό του Conference League: «Θα ήταν ό,τι πιο ωραίο. Ίσως υπάρχει και μία συντήρηση της τοξικότητας γιατί κάποιους ιδιοκτήτες τους εξυπηρετεί αυτό, για τους οπαδούς τους, να υπάρχει ο φανατισμός που δημιουργεί διάφορες συμπεριφορές.

Είπε πριν ο κ. Σιδηρόπουλος ότι ζήσαμε φέτος το πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα της Ευρώπης. Παρόλα αυτά οι εντάσεις ήταν συνεχείς, αυτό δεν το βλέπουμε στον υπόλοιπο ποδοσφαιρικό κόσμο. Εκεί, ακόμη και σε αρνητικό αποτέλεσμα ο κόσμος φεύγει χαρούμενος για το θέαμα που έχει δει. Εδώ όλα κινούνται γύρω από τις τέσσερις ομάδες».

Για το συμβάν με τον Αχιλλέα Μπέο και τον Τετέι στο μεταξύ τους ματς: «Αυτό που ζήσαμε με τον Μπέο δεν ξεχνιέται. Τον είχα δει τρεις φορές. Μία στην Πάρο πέρσι όπου συστηθήκαμε και η δεύτερη ήταν μέσα στον Βόλο στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος, όπου πριν μας είχε κάνει και το τραπέζι, αλλά στη διάρκεια του ματς ήταν στον πάγκο και είχε ένταση με τους διαιτητές. Εμείς είχαμε πάρει τρεις κόκκινες.

Η τρίτη ήταν με τον Τετέι. Να πω ότι ως δήμαρχο τον παραδέχομαι και, ειδικά, με τις πλημμύρες για την συμπεριφορά του και την προσπάθεια που έκανε. Ως παράγοντα, όμως, δεν τον θαυμάζω, αυτό έγινε από την εμπειρία που είχαμε σε αυτό το παιχνίδι. Ζήτησε να μπουν περισσότεροι φίλαθλοι του Βόλου γιατί υπήρχε απαγόρευση και εμείς δεχθήκαμε.

Μου έλεγε ότι οι προτιμήσεις του ήταν να σωθεί η Κηφισιά και ο Βόλος. Βέβαια μετά έμαθα ότι το ίδιο έλεγε και στους υπόλοιπους. Εμείς είχαμε δοκάρι και τρεις χαμένες ευκαιρίες και μετά έδειχνε τον κόσμο, τους ανθρώπους που μου ζήτησε να βάλω στο γήπεδο, για να δείξει ότι είναι υπεράριθμοι. Στο τέλος φεύγοντας ήμασταν αγκαλιές και φιλιά και με είπε ότι στα πλέι άουτ να είμαστε πάλι εδώ για να σωθούμε και οι δύο.

Το χειρότερο που ζήσαμε ήταν με την υπόθεση Τετέι. Έγινε αυτεπάγγελτη πειθαρχική δίωξη και εμείς βάλαμε ένα δικηγόρο για να υποστηρίξει το παιδί. Δεχθήκαμε μεγάλο μπούλινγκ. Η τρομοκρατία ήταν μεγάλη. Εκεί που παιζόταν η κατηγορία εμείς είχαμε εχθρική διαιτησία, με τα Γιάννινα που είχαν πέσει, και ο κ. Μπέος είχε μία καλή διαιτησία.

Στο ποδόσφαιρο κάποιοι κοιμούνται τσακωμένοι και το πρωί είναι μαζί. Τα παιδιά μας, με του κ. Κούγια ήταν συμφοιτητές. Παίζαμε Κηφισιά-Ολυμπιακός και με το που μπήκε στο γήπεδο μου είπε είσαι ο καλύτερος παράγοντας, συγχαρητήρια γι' αυτό που έκανες. Μετά από 20 λεπτά με έβριζε με τα χειρότερα λόγια, έμεινα με ανοιχτό το στόμα και μετά από πέντε ημέρες... μου πετούσε λουλούδια σε ένα μαγαζί στη Θεσσαλονίκη. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο.

Εγώ έχω ζήσει πολύ ωραία εμπειρία στα 4-5 χρόνια που ασχολούμαι. Στο ποδόσφαιρο, εναλλαγή των συναισθημάτων είναι πολύ γρήγορη. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχω ζήσει πίκρες, αλλά αυτό το ξέρεις αυτό εκ των προτέρων. Οι σχέσεις μεταξύ των μεγάλων ομάδων είναι το συμφέρον της κάθε ομάδας. Αυτό που δεν υπάρχει είναι μία ανεξάρτητη αρχή που να θέτει κανόνες. Έτσι, όλοι χορεύουν σε αυτή την διαδικασία».

Για τις σχέσεις της Κηφισιάς με την ΑΕΚ: «Το αποτέλεσμα που φέραμε με την ΑΕΚ φέτος ήταν 1-1. Η Κηφισιά που έλεγαν ότι είναι θυγατρική της ΑΕΚ, στο μεταξύ μας ματς με έπιασε η κάμερα να κάνω τον σταυρό μου και να χαίρομαι. Φέραμε ισοπαλία και μέσα στη Λεωφόρο. Είναι αλήθεια ότι έχω σχέση με τον Γιάννη Παπαδόπουλο αλλά όχι ποδοσφαιρική. Κάθε καλοκαίρι είναι στην Πάρο, εγώ είμαι πάνω από 25 χρόνια εκεί και γνωριζόμαστε από το νησί πολύ πριν ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο.

Συνέχισε η σχέση μας να είναι ίδια όπως και πριν. Παραμένει, αλλά το ποδόσφαιρο, δυστυχώς, δημιουργεί εντάσεις. Καμιά φορά οι σχέσεις κάνουν κοιλιά. Έχουμε μόνο φιλική, όχι ποδοσφαιρική σχέση».

Για τις εκλογές της ΕΠΟ: «Αν κρίνουν ότι ο Μπέος είναι κατάλληλος... Είναι δεκάδες χρόνια στο ποδόσφαιρο και ο ίδιος δήλωσε ότι θέλει να αποχωρήσει. Νομίζω ότι πρέπει να έρχονται νέοι άνθρωποι. Εγώ θεωρώ ότι θα έπρεπε να υπάρξει άλλη επιλογή. Ο Μάκης Γκαγκάτσης είναι πολύ ικανός μάνατζερ και διαχειρίζεται με επιτυχία έναν πολύ μεγάλο οργανισμό όπως ο ΠΑΟΚ, ειδικά τα δύο τελευταία χρόνια που λείπει ο μεγαλομέτοχος, με αποκορύφωμα το φετινό πρωτάθλημα».

Κατέληξε λέγοντας: «Το μεγαλύτερο κίνητρο για να ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο ήταν ο γιος μου. Η Super League 2 είναι μία κατηγορία εγκαταλελειμμένη από όλους, αλλά φέτος πήγε πολύ καλά. Εμείς βάλαμε κάμερες για να παίξουμε τρία παιχνίδια των πλέι άουτ».