powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009

Ρεκόμπα: "Πόσο κρετίνος ήμουν..."

Αποκαλυπτικός όσο ποτέ ήταν ο Αλβάρο Ρεκόμπα σε συνέντευξή που παραχώρησε στο μηνιαίο περιοδικό "So Foot" και το οποίο κυκλοφορεί ήδη στα περίπτερα στη Γαλλία. Σε αυτήν, ο σπουδαίος άσος του Πανιωνίου παραδέχτηκε -μεταξύ άλλων- ότι δεν ήταν ποτέ φιλόδοξος ενώ εξέφρασε τη σιγουριά ότι όταν κρεμάσει τα παπούτσια του θα πει "πόσο... κρετίνος ήμουν".
"Πίστεψα αμέσως ότι τα πάντα θα ήταν εύκολα, όμως τα πράγματα δεν ήταν έτσι", τόνισε ο Ουρουγουανός μεσοεπιθετικός αναφερόμενος στα δύο εκπληκτικά γκολ που σημείωσε το 1997 κόντρα στη Μπρέσια στο ντεμπούτο του με τη φανέλα της Ίντερ, για να προσθέσει:
"Κατάλαβα ότι αν δεν έπαιζα καλά, θα γινόμουν αλλαγή. Επιπλέον, τραυματιζόμουν και δεν μπορούσα ποτέ να βρεθώ σε τοπ φόρμα.Ξεπερνούσα το πρόβλημα, όμως μόλις συνειδητοποιούσα πως δεν ήμουν και πάλι καλά, σταματούσα να προπονούμαι".
Οι προπονήσεις αποτελούσαν πάντα το μεγάλο "βραχνά" για τον "Ελ Τσίνο" από τα πρώτα ποδοσφαιρικά του βήματα, όπως εξομολογήθηκε ο ίδιος στη συνέντευξή του.
"Ξέρω ότι κάθε παίκτης για να βελτιωθεί πρέπει να προπονείται, όμως με κάθε ειλικρίνεια νομίζω ότι δεν ήθελα ποτέ πραγματικά να βελτιωθώ", δήλωσε χαρακτηριστικά, με το 2001 να αποτελεί πάντως έτος-σταθμό στην καριέρα του αφού με ετήσιες απολαβές 7.500.000 ευρώ από τους "νερατζούρι" ήταν τότε ο πιο ακριβοπληρωμένος παίκτης στον κόσμο.
Το εκπληκτικό στην περίπτωση του Ρεκόμπα είναι πως παρότι πέρασε 10 χρόνια ως παίκτης της Ίντερ, δεν "κατάφερε" ποτέ να δει το ποδόσφαιρο με την οπτική που του βλέπουν στη γειτονική χώρα.
"Στον Πανιώνιο τώρα παίρνω λιγότερα χρήματα και έχω λιγότερη πίεση. Θέλω να κλείσω την καριέρα μου παίζοντας, έχω έναν ξεχωριστό τρόπο παιχνιδιού και προσπαθούσα πάντα να τον σέβομαι.
Στην Ιταλία αντίθετα κανείς δεν νοιάζεται για τίποτα, μετράει μόνο το αποτέλεσμα. Είναι μία αντίληψη για το ποδόσφαιρο εκ διαμέτρου αντίθετη από τη δική μου".
Μετά από μία πάνω από μία δεκαετία σπουδαίας καριέρας στα ευρωπαϊκά γήπεδα, ο 33χρονος πλέον άσος δεν διστάζει να κάνει τώρα την αυτοκριτική του, υποστηρίζοντας ότι δεν ήταν ποτέ φιλόδοξος και ότι δεν προσπάθησε ποτέ να βελτιώσει τις αδυναμίες του.
"Εάν είχα προσπαθήσει περισσότερο, τα πράγματα θα είχαν εξελιχθεί διαφορετικά. Έχω πειστεί όμως ότι όλα τα λάθη οφείλονταν αποκλειστικά σε μένα.
Δεν ήμουν ποτέ φιλόδοξος, ήμουν αυτάρκης με αυτό που είχα χωρίς να προσπαθήσω ποτέ να βελτιωθώ. Τώρα δεν μετανιώνω, όμως είμαι σίγουρος ότι όταν σταματήσω να παίζω θα πω στον εαυτό μου: τί κρετίνος ήμουν".
Όσο για το ωραιότερο γκολ στην καριέρα του, ο Ρεκόμπα έφερε στη μνήμη του ένα γκολ που είχε πετύχει σε νεαρή ηλικία με τη φανέλα της Νασιονάλ, λέγοντας ότι το γκολ αυτό ήταν καρμπόν με αυτό που είχε πετύχει ο Μαραντόνα το 1986 στον προημιτελικό του Μουντιάλ Αργεντινή-Αγγλία.
"Η διαφορά ήταν πως ο Μαραντόνα σκόραρε σε έναν προημιτελικό Μουντιάλ κόντρα στην Αγγλία. Ο Μέσι έκανε το ίδιο έναν χρόνο πριν, στο Κύπελλο Ισπανίας. Εγώ έβαλα γκολ στη Μοντεβιδέο Γουόντερερς. Όμως εάν μιλάμε για ομορφιά, το δικό μου είναι το καλύτερο", κατέληξε με νόημα.