powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Kυνική ομολογία Πατέρα για το "πως καθάρισε το ποδόσφαιρο"

Αποκαλυπτικές είναι οι ομολογίες του Νικόλα Πατέρα στο β΄μέρος των πρακτικών του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΠΑΟ, που δημοσιεύει σήμερα η εφημερίδα "Εξέδρα των Σπόρ".

Προσέξτε την κυνική ειλικρίνεια του κ.Πατέρα:

«Ο Γιάννης Βαρδινογιάννης προς τιμή του με προέτρεψε και μου λέει ότι επειδή τον πρώτο και το δεύτερο χρόνο αυτής της αλλαγής θα είναι τεράστια τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσει όποιος αναλάβει, εγώ σαν φίλος σε προτρέπω να μην αναλάβεις. Γιατί θα υπάρξουν μεγάλα προβλήματα, όπως και υπήρξαν. Έρχεται λοιπόν η ώρα που εν πάση περιπτώσει εγώ μέσα στη βλακεία μου αναλαμβάνω, και θα εξηγήσω τι εννοώ βλακεία μου, ένα καράβι το οποίο λέγεται ‘Παναθηναϊκός’. Εγώ θα έπρεπε σε ένα μήνα τότε να βρω προπονητή, να κάνουμε μεταγραφές και σε ένα καράβι στο οποίο ο προηγούμενος πλοίαρχος, εσύ δεν ήσουν (σ.σ. Μήτσου), δεν μου παρέδωσε καν το ημερολόγιο της γέφυρας. Γιατί; Γιατί δεν είχε».

Kαι συνεχίζει ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού:

«Δεν έχω ένα τηλέφωνο ενός μάνατζερ που να ξέρει από ποδοσφαιριστές, δεν γνωρίζω κανέναν στην ΕΠΟ, δεν γνωρίζω κανέναν στη Λίγκα, δεν γνωρίζω καν τι είναι η Λίγκα, έτσι; Δεν έχω καμία σχέση με διαιτησία, παρασκήνιο και ξαφνικά βρίσκομαι από τη μία τον πρώτο χρόνο να κάνω το μαξιλάρι ανάμεσα στους τσακωμούς, οι οποίοι ήταν αυτονόητοι τότε. Υπήρχε ακόμα μια δυσπιστία ανάμεσα στους μεγαλομετόχους. Ταυτόχρονα έπρεπε να πολεμάω αυτό που λέγεται σύστημα, τη διαιτησία και το παρασκήνιο και να προσπαθούμε να λειτουργήσουμε τον Παναθηναϊκό. Ο Παναθηναϊκός είχε μεν τα διευθυντικά του στελέχη, τα οποία εξακολουθούν να λειτουργούν άψογα, αλλά από την άλλη μεριά τα διευθυντικά στελέχη δεν ήξεραν ούτε ονόματα συμβούλων στην ΕΠΟ, ούτε ονόματα διαιτητών ή παρατηρητών, ούτε το παραμικρό. Θυμάμαι σαν τώρα ότι όταν πήρα τον Βαρδινογιάννη όταν άλλαξε η ΚΕΔ, του λέω ‘Γιάννη, ποιους να προτείνουμε;’ και μου λέει ‘Δεν ξέρω κανέναν’. Και του λέω ‘Ρε Γιάννη, δηλαδή άμα δεν ξέρουμε έναν άνθρωπο, πού πάμε;’. Πού θέλω να καταλήξω λοιπόν με αυτό; Τι να προλάβεις να κάνεις; Δηλαδή, μπορεί προς τα έξω να βλέπετε ορισμένα πράγματα και να τα απλοποιείτε στο μυαλό σας, αλλά όταν πάτε σε μια Σούπερ Λίγκα και τσακώνεστε με τον Κόκκαλη και τον Θεοδωρίδη, θα τον καταλάβετε πού τον είχαν γραμμένο τον Παναθηναϊκό και πού είναι σήμερα ο Παναθηναϊκός».

>>>Kατά τ΄άλλα δηλώνει ότι καθάρισε το ποδόσφαιρο. Με ποιον τρόπο; Mαθαίνοντας τα ονόματα των διαιτητών και των παρατηρητών;

>>>Για τους δυσπιστούντες, να θυμήσουμε ότι στην ίδια ομολογία είχε προβεί κσι ο Θωμάς Μητρόπουλος: "Aνέλαβα στον Ολυμπιακό τη θέση του συμβούλου για να τον προστατέψω από τη διαιτησία γιατί μέχρι το 1996 τον έσφαζαν σαν το αρνί στο γόνατο".

>>>Φυσικά ουδείς μπορεί να ισχυριστεί ότι ο Παναθηναϊκός φέτος ευνοήθηκε προκλητικά, κατά τα πρότυπα της "παραγκας". Όμως είναι πασιφανές ότι απέκτησε τον έλεγχο των κέντρων αποφάσεων και ευνοήθηκε περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ομάδα-έστω και με διακριτικό τρόπο.