powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

"Μου πρότειναν να στήσω ματς και τους διαβολόστειλα"

Aπό τη Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας μίλησε στο FM100 o πρόεδρος της Καλλονής Νίκος Μιχαλάκης και έδωσε διευκρινήσεις για τα όσα ακούστηκαν και γράφτηκαν τις τελευταίες μέρες: "Ξοδέψαμε 300.000 ευρώ και όχι 1 εκατομμύριο, όπως διαδίδουν διάφοροι νενέκοι, κακοήθεις και κακομοίρηδες. Ουδέποτε το ΣΔΟΕ ήλεγξε τους λογαριασμούς μου, αλλά είμαι στη διάθεσή του αν χρειαστεί. Η ομάδα μου ανέβηκε πεντακάθαρα, παρότι μου πρότειναν να στήσω ματς και τους διαβολόστειλα. Το πρωτάθλημα της Γ΄εθνικής είναι βρώμικο και για μένα που δεν είχα σχέση στο παρελθόν με το ποδόσφαιρο ήταν μια τραυματική εμπειρία. Η αναφορά για τις "σαρδέλες Καλλονής" στις κασέτες της ΕΥΠ δεν έχει να κάνει με την ομάδα μου, αλλά -προφανώς- με ένα εργοστάσιο της Βόρειας Ελλάδας που είναι χορηγός σε ομάδες"..