Κάποτε κατά τη νομοπαρασκευαστική της διάταξης για τη διαδικασία στελέχωσης των πειθαρχικών οργάνων της ΕΠΟ, η Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος είχε εκφράσει αντίρρηση στην επιλογή των δικαστικών λειτουργών-μελών των πειθαρχικών οργάνων από τη ΓΣ της Ομοσπονδίας.
"Είναι απαξιωτικό για το θεσμό και προσβάλλει θεμελιώδεις δικαιοκρατικές αρχές, να επιλέγεται ο φυσικός δικαστής με αυτόν τον τρόπο από τους ελεγχόμενους", είχε ειπωθεί παρουσία του τότε υπουργού Δικαιοσύνης Στ.Κοντονή από τον εκπρόσωπο της ΕΕΕ.
Το τότε "σφιχτό" αυτοδιοίκητο και οι επιταγές της UEFA ήταν ο αντίλογος και μονόδρομος αποδοχής κατά τον υπουργό.
Έτσι θεσπίστηκε η διάταξη.
Τώρα επιβάλλεται αυτό να αλλάξει και έπρεπέ ήδη να είχε συμβεί.
Η άποψη ότι τα μέλη των πειθαρχικών οργάνων πρέπει να επιλέγονται από τις ολομέλειες των δικαστηρίων που υπηρετούν και όχι από τη ΓΣ της ΕΠΟ και η θέση τους είτε να είναι μη αμειβόμενη (έτσι θα ενδιαφέρονται μόνο όσοι έχουν γνώση του αντικειμένου και το μεράκι της προσφοράς) είτε να αμείβονται από κονδύλι του υπουργείου Δικαιοσύνης ή Αθλητισμού, κυριαρχεί στους δικαστικούς κύκλους.
"Είναι απαξιωτικό για το θεσμό και προσβάλλει θεμελιώδεις δικαιοκρατικές αρχές, να επιλέγεται ο φυσικός δικαστής με αυτόν τον τρόπο από τους ελεγχόμενους", είχε ειπωθεί παρουσία του τότε υπουργού Δικαιοσύνης Στ.Κοντονή από τον εκπρόσωπο της ΕΕΕ.
Το τότε "σφιχτό" αυτοδιοίκητο και οι επιταγές της UEFA ήταν ο αντίλογος και μονόδρομος αποδοχής κατά τον υπουργό.
Έτσι θεσπίστηκε η διάταξη.
Τώρα επιβάλλεται αυτό να αλλάξει και έπρεπέ ήδη να είχε συμβεί.
Η άποψη ότι τα μέλη των πειθαρχικών οργάνων πρέπει να επιλέγονται από τις ολομέλειες των δικαστηρίων που υπηρετούν και όχι από τη ΓΣ της ΕΠΟ και η θέση τους είτε να είναι μη αμειβόμενη (έτσι θα ενδιαφέρονται μόνο όσοι έχουν γνώση του αντικειμένου και το μεράκι της προσφοράς) είτε να αμείβονται από κονδύλι του υπουργείου Δικαιοσύνης ή Αθλητισμού, κυριαρχεί στους δικαστικούς κύκλους.