Πάντως η ανάλυση της κυρίας Λ.Μάρκους (βλέπε παρακάτω ανάρτηση) έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την επιχειρηματική σκέψη του Γ.Γκιρτζίκη, ο οποίος όταν ανέλαβε την προεδρία της ΕΠΟ είπε το μυθικό:
"Στη δουλειά μου έμαθα ότι ακόμη κι αν το προϊόν μας δεν είναι καλό, οφείλουμε να το διαφημίζουμε"!
Προφανώς έχει δίκιο ο Γκιρτζίκης και όχι η Coca-Cola.
"Στη δουλειά μου έμαθα ότι ακόμη κι αν το προϊόν μας δεν είναι καλό, οφείλουμε να το διαφημίζουμε"!
Προφανώς έχει δίκιο ο Γκιρτζίκης και όχι η Coca-Cola.