Η FIFA απέκλεισε το Νεπάλ από κάθε διεθνή ποδοσφαιρική δραστηριότητα λόγω σοβαρών παραβιάσεων του καταστατικού της που σχετίζονται με εξωτερικές παρεμβάσεις στη διοίκηση της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας της χώρας (ANFA).
Ο αποκλεισμός ξεκίνησε από χθες και περιλαμβάνει απαγόρευση συμμετοχής των εθνικών και συλλογικών ομάδων σε διεθνείς διοργανώσεις και απώλεια χρηματοδότησης από FIFA και AFC.
Η FIFA ζήτησε από όλες τις συνδεδεμένες ομοσπονδίες να μην έχουν αθλητικές επαφές με την ANFA όσο διαρκεί η τιμωρία και ανέστειλε τη συμμετοχή της ομοσπονδίας σε αναπτυξιακά προγράμματα και εκπαιδευτικά σεμινάρια.
Η αναστολή μπορεί να αρθεί οποιαδήποτε στιγμή, εάν το Νεπάλ συμμορφωθεί με τις απαιτούμενες προϋποθέσεις πριν το επόμενο Συνέδριο της FIFA.
Το Νεπάλ γίνεται η δεύτερη χώρα, μετά τη Ρωσία, που βρίσκεται σε αποκλεισμό από το διεθνές ποδόσφαιρο λόγω διοικητικών ή πολιτικών παρεμβάσεων