powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 21 Ιουνίου 2022

ΠΡ.ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ: «Πλήρωνα από την τσέπη μου τα πάντα, να δούμε πώς θα γίνει επαγγελματική η διαιτησία»

Ο πρώην διαιτητής, Πραξιτέλης Ζαχαριάδης, μίλησε στη "Δίκη στο Open" για το θέμα της επαγγελματικής διαιτησίας. 

Είπε:

«Το να έχουμε επαγγελματική διαιτησία είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά να δούμε πώς θα γίνει αυτό. Αν κληρονομήσετε ένα σπίτι, από πού θα ξεκινήσατε από τη σκεπή ή τη βάση; Πρέπει να βάλουμε βάσεις στην ελληνική διαιτησία, με το ζόρι κρατάμε τα νέα παιδιά. Δεν παίρνουν ευκαιρίες, έχουμε ξένους διαιτητές, ακόμη και στα πιο εύκολα. Φταίνε και οι Ελληνες διαιτητές σε κάποια πράγματα, αν θέλουμε να κάνουμε και την αυτοκριτική μας. Όμως είμαστε οι μόνοι ερασιτέχνες σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον. Εγώ πλήρωνα το γυμναστή μου, τον εργοφυσιολόγο μου, από την τσέπη μου. Το βράδυ έπαιζα και το πρωί έπρεπε να πάω στη δουλειά μου. Μακάρι να πάμε σε επαγγελματική διαιτησία. Πρέπει να δούμε όμως πώς θα γίνει»