powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022

ΧΑΡΙΣΤΕΑΣ στη "ΔΙΚΗ": Οι αποκαλύψεις που του έκανε ο Ρεχάγκελ – Τι απαντά για το αν κατεβαίνει βουλευτής

Ο Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Πολιτικής της Κεντρικής Μακεδονίας και χρυσός σκόρερ της εθνικής μας ποδοσφαίρου στο Euro του 2004Αγγελος Χαριστέας, μίλησε στη "Δίκη στο Open", αποκαλύπτοντας όσα του είπε ο Οτο Ρεχάγκελ, αλλά και απαντώντας για το πολιτικό του μέλλον.

Είπε: 

«Μου αρέσει να εξελίσσομαι και ασχολούμαι με την τοπική αυτοδιοίκηση, θέλω να προσφέρω από ένα διαφορετικό μετερίζι. Θεωρώ ότι εκείνη τη στιγμή με την κατάκτηση του Euro και τους Ολυμπιακούς αγώνες είχαμε μια μεγάλη ευκαιρία, να αποκτήσουμε υποδομές και κύρος. Χάσαμε εκείνη τη στιγμή μια μεγάλη ευκαιρία. Τώρα τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Η Εθνική απέχει και από το Euro και από το Μουντιάλ, παρά το ότι πάει καλά τώρα τελευταία. Αθλητές δεν έχουμε πολλές να παίζουν σε μεγάλες ποδοσφαιρικές ομάδες. Ο αθλητής που είναι ο καλύτερος πρεσβευτής της Ελλάδας είναι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο».

Για τη συνέντευξη που πήρε από τον Ρεχάγκελ και θα προβληθεί σύντομα:

«Ο Ότο είναι κλειστός, αλλά μου μίλησε, ξέρω και τα γερμανικά. Μου αποκάλυψε ότι το μεγαλύτερο λάθος του ήταν ότι δεν πήρε τον Δέλλα στο Μουντιάλ του ‘10, αλλά και άλλα πράγματα. Αισθάνεται πως χρωστάει πολλά στους Ελληνες και μου αποκάλυψε ότι μετά το Εuro του 2004 απέρριψε πρόταση για την εθνική της Γερμανίας. Το είπε πρώτη φορά αυτό και δείχνει πόσο πολύ αγάπησε τη χώρα μας και δέθηκε με την εθνική. Ο κ. Ρεχάγκελ είναι πρακτικός άνθρωπος. Είπε ότι υπάρχουν φουρνιές. Κάποιες έχουν μεγαλύτερη ποιότητα. Οι χώρες έχουν καλές και καλές περιόδους».

Για το αν θα είναι υποψήφιος βουλευτής με την Α’ Θεσσαλονίκης στις επόμενες εκλογές:

«Είναι καλό ότι ακούγεται το όνομά μου με θετικό πρόσημο. Ειμαι στρατιώτης της χώρας μου, υπηρετώ την Κεντρική Μακεδονία τα τελευταία χρόνια και χρέος μου είναι να προσφέρω. Δεν μπορώ να αποκαλύψω κάτι αυτή τη στιγμή. Στις εκλογές του ‘19 ο λόγος που μπήκα είναι γιατί θέλω να προσφέρω και να δώσω πίσω κάτι από την αγάπη που πήρα από τον κόσμο, αλλά και ότι μπορώ να προσφέρω και από άλλη θέση».

Για το ότι δεν είχε εκλεγεί σύμβουλος στην ΕΠΟ:

«Μαθαίνω και από τις ήττες. Είχα συνομιλία με τον κ. Λαμ, έναν από τους μεγαλύτερους αστέρες του γερμανικού ποδοσφαίρου, έχει αναλάβει την οργάνωση του Euro του 2024 και πρότεινε το όνομά μου ως επίσημο πρεσβευτή του ΄24. Κάποιες χώρες σε αναγνωρίζουν, αλλά όχι ο τόπος σου».

Τέλος, αναφέρθηκε και στις εκλογές της Λίγκας:

«Το πρόβλημα είναι η δομή, το πώς λειτουργεί δηλαδή το πρωτάθλημα. Δεν έχει κάποιο λόγο ο κ. Μαρινάκης να το πάρει όλο πάνω του, θέλει να συνεργαστεί, έχοντας πάρει την άνοδο στην Αγγλία η ομάδα του, εχοντας πάρει το πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός, έχω το ένστικτο πως θέλει να συνεργαστεί. Οι μικροί του πρωταθλήματος παίζουν μεγάλο ρόλο και έχει αποδειχθεί ότι σε όλα τα πρωταθλήματα που έχω παίξει αν δυναμώσουν οι μικρομεσαίες ομάδες, θα πάνε καλύτερα τα πράγματα»