powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

"Ο Βαγγέλης θέλει να σώσει τον Πανιώνιο"

Ακόμα ένας διάλογος αποκαλύπτεται από τη δικογραφία της εισαγγελέως Πρωτοδικών, Πόπη Παπανδρέου στην οποία Γ. Μποροβήλος και Αχ. Μπέος αναφέρονται στο παιχνίδι του Αστέρα με την Κέρκυρα.
Ο Γιώργος (σ.σ. Μποροβήλος) θέλει να κερδίσει η ομάδα του στο παιχνίδι με την Κέρκυρα. Μετά την Κέρκυρα θα παίξουν με τις Σέρρες και στην τελευταία αγωνιστική με τον Πανιώνιο.
Ακολουθεί η συνομιλία Μποροβήλου (Β) – Μπέου (Α)

Α: Με αυτόν έχει μιλήσει καθόλου, Γιώργο; (Δεν έχουν αναφέρει ποιος είναι αυτός)
Β: Δεν έχω φτάσει ακόμα, αλλά ο άλλος μου το έπαιξε πολύ καβαλάρης.
Α: Τι, δηλαδή;
Β: Δηλαδή, άσ’ το σε μένα και αρ… και μύδια και λοιπά και… μόνο μην μάθω τίποτα, άσ’ το σε μένα εκείνο. Τώρα τι εννοεί…
Α: Ποιος;
Β: Ο Μαρινάκης.
Α: Α.
Β: Εγώ στα λέω όλα επειδή σου έχω εμπιστοσύνη, τώρα από εκεί και πέρα καταλαβαίνεις.

Α: Ο Βαγγέλης θέλει να σώσει τον Πανιώνιο, πώς θα γίνει δηλαδή;
Β: Αυτός πιστεύει ότι μπορεί να πέσει ο Ηρακλής. Οπως τα ’χει βάλει κάτω. Οπως μου τα εξηγούσε.
Α: Ναι.
Β: Τώρα, θα γίνει αυτό, δεν θα γίνει, γιατί άμα γίνει αυτό πότε (ακατάληπτο) αν μπούμε, ενδεχομένως να πάρει ο Πανιώνιος και εμάς σε εμάς, γιατί εμάς τώρα άμα δεν πάμε τελικό εμείς με Πανιώνιο, ξέρω γω τι να σου πω; Εγώ (ακατάληπτο) με την Κέρκυρα (κόβεται η σύνδεση)...

Β: Αυτός λέει ότι έχει τον (ακατάληπτο) και έχει και έναν άλλο ακόμα παίκτη και κάτι τέτοια μου ’λεγε, κατάλαβες, τι να σου πω, ρε φίλε, με κοροϊδεύει, σε κοροϊδεύω.