powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

"O Tσακογιάννης με έριχνε στον "κουβά" και ο Κομπότης μου έλεγε να μην παίζω στοίχημα"

"Εχασα 200.000 ευρώ στο στοίχημα και δεν μπλέκομαι σε συνομιλία για στημένο παιχνίδι", δήλωσε στον FM100 o Λευτέρης Ίμελος, παίκτης στοιχήματος από την Νάξο και πρόσθεσε:

"Ρώτησα τον κ. Τσακογιάννη για το παιχνίδι Αιγάλεω- Χαϊδάρι τι βλέπει και μου λέει "Χ". Βγήκε "διπλό" και έχασα 20.000 ευρώ. Μετά από εκείνη τη σφαλιάρα δεν τον ρώτησα ξανά. Ο μοναδικός που με συμβούλευε να μην παίζω στοίχημα ήταν ο κ. Κομπότης".

Όσο για την εμπλοκή τω ονομάτων των Κόκε-Αραβίδη στον παράνομο στοιχηματισμό, ο κ.Ίμελος δήλωσε:

"Ηταν παρεξήγηση που λύθηκε. Ζητάω συγνώμη από τους δύο παίκτες και τον Αρη. Ηθελα να παίξω στον κ. Τσακογιάννη 500 ευρώ, να μου δώσει κωδικό, και μου λέει αν φτάνουν. Αν είναι λίγα ή πολλά. Τι να παιξουν, του λέω ο Κόκε και ο Αραβιδης; Εμφάνισα ότι δήθεν παίζουν σε εμένα οι δύο παίκτες χωρίς να τους ξέρω. Δεν έχω καμία επαφή με τον Αραβίδη και τον Κόκε. Δεν με ξέρουν ούτε αυτοί.Ανέφερα τυχαία τα δύο ονόματα για να ανοίξω λογαριασμό στον κ.Τσακογιάννη. Ηθελα να τον πείσω να με αβαντάρει στις συγκεκριμένες εταιρείες".